וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לחץ לבצע זעזוע, "אנחנו יכולים לרדת ללאומית"

28.2.2016 / 8:34

האדומים רשמו הפסד שלישי בארבעה משחקים וחוששים מנשירה ללאומית. ביקורת על ניהול המשחק של שרון אברהמי, באטל צפוי להיות משוחרר בקרוב. סימונס: "חייבים למצוא את הדרך לניצחון"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסדה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים, וה-13 מתחילת העונה, הפעם 84:83 בחוץ להפועל חולון. השחקנים של שרון אברהמי הובילו ביתרון דו ספרתי ברבע השלישי, אך לא ידעו לשמור עליו בדקות הסיום. רביב לימונד, שהוליך את האדומים עם 19 נקודות, קיבל הזדמנות לנצח את המשחק במהלך האחרון אך לא הצליח לקלוע.

בשבוע הבא יתארחו האדומים ביד אליהו במסגרת הדרבי התל אביבי שינעל את משחקי הסיבוב השני, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הם יסיימו שני סיבובים מחוץ לאזור הפלייאוף. בסיטואציה מסוימת הפועל תל אביב אף עלולה להיות משחק אחד מירידת ליגה. במועדון מאוד לא שקט ולא מעט גורמים טוענים שיש לבצע שינוי דחוף כדי להבטיח את המקום בליגת העל. "אנחנו יכולים לרדת ללאומית", אמר אחד מהמקורבים אתמול בסיום המשחק, "מקבלי ההחלטות חייבים להיות ערים למצב". ביקורת נמתחה גם על ניהול המשחק של שרון אברהמי, שלא מצא את ההרכבים הנכונים בדקות הסיום והרבה בחילופים.

טרה סימונס שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם תמיר בלאט, רביב לימונד. מגד גוזני
המצב מחמיר. הפועל תל אביב/מגד גוזני

טיילור באטל נמצא בדרכו החוצה ובינו לבין ההנהלה מתנהלים מגעים על שחרורו. עם זאת, החליטו בצוות המקצועי באופן מפתיע להלביש אותו למשחק על חשבונו של דמטריוס קונגר, בהנחה שהוא יספק את הפתרונות הדרושים נגד חולון. באטל היה חלש מאוד עם 3 נקודות ב-30 דקות, ונראה כי עזיבתו את הקבוצה היא רק עניין של זמן.

"נשארו 12 משחקים, אני יודע שזה קשה כשרואים מבחוץ, יש לנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לניצחון", אמר טרה סימונס, מהמצטיינים של האדומים אמש, בסיום המשחק, "כולם מנצחים את כולם בליגה הזאת. הורדנו את הרגל מהדוושה קצת וחלק מהמשחק הזה זה ריצות. הם עשו את הריצה האחרונה. המאמן אמר לנו להישאר חיוביי. ברור שאם ננצח ארבעה משחקים, דברים יראו לנו הרבה יותר קלים".

במהלך המשחק התרחשה קטטה ביציע האדומים לאחר שמאבטחים נכנסו ליציע. מפקד הכוח טען כי אחד מאוהדי הפועל תל אביב הדליק סיגריה ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully