וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסוכן לשחק בלי גל אלברמן, הוא צריך להיות על המגרש"

28.2.2016 / 7:38

שחקנים במכבי תל אביב לא הבינו את ההחלטה להושיב את הקשר הוותיק על הספסל: "הוא מחלץ הכי הרבה כדורים בקבוצה". טל בן חיים הבלם שוב לא קיבל דקות, גורם: "מדובר בהחלטה מקצועית"

one

לאחר ה-0:1 על בני יהודה, שחקנים במכבי תל אביב הביעו אמש (שבת) תקווה כי המעבר של פטר בוס למערך יותר התקפי לא יהיה על חשבון גל אלברמן. גם אתמול מול בני יהודה וגם בשבוע שעבר מול הפועל חיפה, כשעבר במחצית השנייה לשחק עם ארבעה שחקני התקפה, העדיף בוס לוותר על אלברמן שהיה העונה בחלקים מסויימים השחקן השני בטיבו בקבוצה אחרי ערן זהבי.

בוס השאיר את אלברמן אתמול על הספסל והעביר את הסמכויות ההגנתיות שלו לנוסא איגייבור ששיחק בעמדה אחורית יותר לצד האריס מדוניאנין. "אלברמן צריך להיות על המגרש", אמר אחד משחקני הקבוצה. "בכושרו העונה הוא מחלץ הכי הרבה כדורים בקבוצה וזה יהיה מסוכן מדי לשחק בלעדיו לאורך זמן". יחד עם זה, היו במכבי תל אביב לא מעט שחקנים שדיברו בהערכה על כך שבוס לא היה דוגמטי ולא התבצר בעמדתו להמשיך ולשחק עם מערך שלושת הקשרים במרכז השדה. "הוא כנראה שומע את הביקורות ומפנים. אמנם ניצחנו רק 0:1, אבל זה ייראה בהמשך יותר טוב", אמרו בקבוצה. "יש מספיק משחקים בליגה הזו שצריך להמר בהם על התקפה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון בסיום/קובי אליהו

בוס שם את האצבע על שתי הבעיות המרכזיות מבחינתו כעת. "ראשית, אנחנו חייבים לשלוט יותר בכדור ולהיות יותר מאורגנים הגנתית כשאנחנו מאבדים כדור. שנית, צריך לתת יותר תשומת לב לסיומת שלנו מול השער. הגענו להרבה מצבים במשחק הזה ולא היינו צריכים להביא את עצמנו למצב בו נילחץ בעשר הדקות האחרונות ונחשוש משוויון של בני יהודה. אנחנו מנצחים כמעט כל משחק אבל אנחנו חייבים עוד להשתפר. אני מרגיש שיש שיפור ממשחק למשחק אבל אני רוצה לראות אותנו עוד יותר טובים".

על מה שצפוי למכבי תל אביב בפלייאוף אמר בוס: "הייתי שמח להיכנס לפלייאוף במקום הראשון, אבל יש 30 נקודות בקופה וזה הרבה. אני מאמין שזה יהיה צמוד עד הסוף. אם אנחנו נמשיך לנצח, הלחץ יהיה על הפועל באר שבע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני יהודה. צפו בתקציר

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם שופט הכדורגל זיו אדלר. ברני ארדוב
יקבל דקות בגביע? בן חיים/ברני ארדוב

גם מול בני יהודה לא שותף הבלם טל בן חיים וההערכה היא שמול הפועל כפר סבא בגביע המדינה ביום רביעי, בוס לא יתעלם ממנו וייתן לו לפתוח. גורמים במכבי תל אביב המשיכו לטעון כי מדובר בהחלטה מקצועית של בוס וכי ההולנדי לא מקבל שום החלטה על סמך תכתיבים. "אם בוס היה מקבל החלטות על סמך חוזים של שחקנים וענייני מועדון, אז הוא לא היה מעלה את איתן טיבי שעדיין לא ישב להאריך חוזה. גם כשטיבי אמר שהוא לא ממשיך, עדיין התייחסו אליו בצורה מקצועית במכבי תל אביב", אמר גורם בקבוצה. "ההחלטה בעניין בן חיים כמו כל החלטה של בוס היא החלטה מקצועית. אין לבוס שום דבר אישי נגד שום שחקן בקבוצה".

כובש שער הניצחון, אלי דסה, התייחס בסיום המשחק למאבק מול הפועל באר שבע ולשינוי המערך של בוס ואמר: "אין עלינו שום לחץ. אנחנו לא מתעסקים בהפועל באר שבע אלא רק בנו. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח. המאמן העלה מערך שונה היום ויש במכבי תל אביב המון שחקנים אינטליגנטים וחכמים שיודעים להגיב נכון לכל מערך ויודעים להתאים את עצמם לכל דרישה של המאמן".

על השער שלו אמר דסה: "זה שער שני שלי העונה. גול למגן זה בונוס אדיר ואני שמח שזה התבטא בניצחון. מכבי חייבת מגנים שתומכים בהתקפה כי אנחנו צריכים הרבה פתרונות להתגוננות של הקבוצות שבאות מולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully