וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "כל משחק בשבילנו הוא כמו גמר גביע"

27.2.2016 / 22:17

דן שמיר נשם לרווחה אחרי הניצחון של חולון: "החיוך האמיתי עדיין רחוק מאיתנו. יש עוד הרבה זמן עד שנגיע לחוף מבטחים". שרון אברהמי: "כדורסל זה משחק של מומנטומים"

one

הרבה לחץ השתחרר הערב (שבת) בהפועל חולון. הקבוצה של דן שמיר השיגה לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות, כשגברה 83:84 על הפועל תל אביב אחרי מותחן גדול. וויל קלייבורן (32 נקודות, 6 ריבאונדים וסחט 14 עבירות) היה אדריכל הניצחון הזה, כאשר שלומי הרוש הוסיף 20 נקודות למנצחים, שברחו לפחות באופן זמני מהמקום האחרון.

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
כוכב הניצחון. וויל קלייבורן/מגד גוזני

דן שמיר אמר בסיום: "אני לא יכול לחייך, החיוך האמיתי מאוד רחוק מאיתנו. יש הרגשת סיפוק מסוימת, אנחנו שמחים על הניצחון של היום, ומזה שכל שבוע גוני מוסר 10 אסיסטים כשחקן מטרה וששלומי עושה משחק טוב, אבל אנחנו משחקים כל משחק בסגנון של גמר גביע. חושבים כבר על שבוע הבא, ויש הרבה משחקים לשחק, ועוד הרבה זמן עד שנגיע לחוף מבטחים".

שמיר הוסיף: "עשינו קאמבק, עוד קאמבק גדול, זה חשוב, מוצאים את הדרך זה לא עניין של מה בכך, תמיד אומרים שלא נשברים ועוד קלישאות אבל אנחנו מוצאים את הדרך לחזור, והשארנו נקודות על הקו לאורך כל המשחק, ואם היינו עושים את הנקודות מהקו זה היה נגמר יותר בקלות".

שרון אברהמי: "כדורסל זה משחק של מומנטומים, הם היו בפלוס 10, ועברנו לפלוס 10, הרבע השלישי נגמר ב-6 הפרש לנו, עשינו טעויות הגנתיות וגוני השתלט על המשחק. הם הענישו אותנו פעם אחרי פעם, בעיקר הרוש שהיה מצוין בחצי השני. עשינו חילופים של הגנה התקפה, ניסינו שג'ף יהיה בהגנה ורוברט בהתקפה, היה הרכב שניסינו למצוא פיתרון שמתן ישמור על גוני ונעשה חילופים, כי הם הרגו אותנו בפיק אנד רול".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 83:84 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully