וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי על הביקורות על גולדן סטייט: "זה כבר מתחיל להיות מעצבן"

שחקני עבר רבים ממשיכים לפקפק בגדולתה ההיסטורית של גולדן סטייט (סבאלוס: "בפיניקס לא היינו נתקלים בבעיה מולם"). קרי: "אתם לא שומעים אותנו מדברים על קבוצות אחרות". בוגוט: "מקווה שגם אני לא אהפוך לזקן מריר"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
נמאס לו. קרי/AP

לסטפן קרי נמאס לשמוע את כוכבי העבר מבקרים את גולדן סטייט שלו, שדוהרת לעונה היסטורית. אוסקר רוברטסון היה האחרון שפקפק בגדולתה של הווריירס, וטען שההצלחה של סטפן קרי היא בעיקר בזכות הסגנון הרך בתקופה הנוכחית ב-NBA, שכבר לא פיזי כבעבר. גם קרים עבדול ג'באר, גארי פייטון וצ'ארלס בארקלי אמרו בעבר דברים דומים, על ההגנות הרכרוכיות של ימינו בהשוואה לפיזיות של ימי העבר.

בנוסף, בימים האחרונים גם סטיבן ג'קסון (גולדן סטייט 2006/07) וגם סדריק סבאלוס (פיניקס 1993/94) טענו שהקבוצות שבהן שיחקו היו מנצחות את גולדן סטייט של היום, שמחזיקה במאזן 5:52 ובקצב בטוח לשבור את שיא הניצחונות לעונה שבו מחזיקה שיקגו בולס של 19945/96 (10:72).

"זה מתחיל להיות מעצבן, רק בגלל שזה מגיע ללא התראה מכל מיני מקומות", אמר קרי, "אנחנו חבורה מאוד מגובשת, אנחנו עושים כיף על המגרש ומחוצה לו, ורואים את זה, ללא ספק. אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים. אבל הכי חשוב, אתה לא שומע אותנו מדברים על קבוצות אחרות או משווים את עצמנו לקבוצות אחרות, או אומרים 'יכולנו לנצח את הקבוצה הזאת, אנחנו יותר טובים מהקבוצה ההיא'. אנחנו חיים את הרגע".

אנדרו בוגוט, גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
"אכבד את כולם". בוגוט/GettyImages

כזכור, אוסקר רוברטסון טען שמאמנים ושחקנים בימינו לא מספיק פיזיים: "אני חושב שמאמנים לא מבינים את המשחק היום, הם לא מבינים כלום בהגנה, הם לא יודעים מה השחקנים עושים על המגרש. קרי קולע טוב בגלל מה שהולך היום על המגרש. כשאני שיחקתי לפני שנים, אם אתה קולע מבחוץ ופוגע, בפעם הבאה יתנפלו עליך. אני אלחץ עליך בהגנות חצי מגרש ושלושת רבעי מגרש. אבל עכשיו הם לא עושים את זה. המאמנים כיום לא מבינים כלום".

קרי קלע העונה 276 שלשות מ-599 ניסיונות (46.1 אחוז) והוא רחוק עשר שלושות מהשיא שקבע בעונה שעברה. הוא קלע שללשה ב-128 משחקים רצופים, שיא NBA. את סדריק סבאלוס זה לא ממש מרשים, והוא גם הצטרף לטרנד המבקרים ואמר ש"קרי הוא קלע לא ייאמן, אבל קווין ג'ונסון היה פוינט גארד שהוא סיוט ליריבה, כי הוא היה כל כך חזק ואהב מאוד לחדור לסל", בעודו מנסה להסביר למה הסאנס שלו יכלו לגבור על גולדן סטייט של היום, "זה דבר שקבוצות לא עושות היום, הן לא מקשות על קרי בהגנה. אני לא חושב שהיינו נתקלים בבעיה מול גולדן סטייט הזאת".

כזכור, סטיב קר ענה בצורה צינית לדברים של ביג O רוברטסון: "אוסקר צודק. אין ספק שבתקופתי הייתי יכול לעצור את סטף. לעצור? הייתי משתק אותו לחלוטין", הוסיף בציניות. "הרי ידוע שפעם, לפני 50 שנה, שחקני NBA היו גדולים, חזקים ומהירים יותר. לדעתי סטף בכלל לא היה מספיק טוב כדי להגיע לליגה בזמנו".

אנדרו בוגוט אמר ש"כל דור חושב שהדור הקודם היה רכרוכי יותר... אני מקווה שכשאני אהיה בשנות ה-50 וה-60 לחיי לא אהיה איש מריר. כשאשב עם בירה על הספה ואצפה בכדורסל, אכבד את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully