וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "לא הצלחנו לשלוט בעצבים ולכבוש עוד שערים"

מאמן מכבי תל אביב שמר על פאסון אחרי הניצחון: "באר שבע לא מאבדת נקודות, אבל גם אנחנו לא מאבדים. יהיה מאבק צמוד עד הסוף". יוסי מזרחי: "צריך להיזהר לא להיכנס למאבקי תחתית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה לרדוף אחרי הפועל באר שבע, כאשר הערב (שבת) הצהובים השיגו ניצחון קטן אבל חשוב, 0:1 על בני יהודה בדרבי התל אביב הקטן. אלי דסה ירה מ-25 מטר לרשת של איינוגבה (29) והכריע את ההתמודדות הזו עבור הצהובים, שכעת יכולים להתכונן בראש שקט לצמד המשחקים שמצפה להם מול הפועל כפר סבא בגביע ובליגה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון בסיום/קובי אליהו

פטר בוס אמר בסיום: "חוץ מ-10 הדקות האחרונות, אני חושב ששיחקנו טוב. בסוף זה היה מסוכן, כי הובלנו רק 0:1 והכול יכול היה לקרות. היו לנו הרבה מצבים לכבוש את השני, ולא עשינו את זה. לא לחצנו על ההדק. חשוב מאוד ליצור מצבים, וזה מה שעשינו הערב. זה היה הרבה יותר טוב. מצד שני, לא הצלחנו לשלוט בעצבים מול השער ולכבוש עוד שערים. המערך לא חשוב, אלא איך השחקנים משחקים וחושבים. הפועל באר שבע לא מאבדת נקודות, אבל גם אנחנו לא מאבדים. זה יהיה מאבק צמוד עד הסוף".

יוסי מזרחי אמר: "עכשיו אנחנו צריכים להסתכל טוב איך באים לפלייאוף התחתון ולהשתדל לא להיכנס למאבקי תחתית כי המצב מסובך מאוד. הכול מסוכן, כל הקבוצות שוויוניות מאוד ונצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים. כל הפצועים והמוצהבים שלנו יחזרו, ואני מאמין שנתייצב ונשחק יותר טוב. שיחקנו נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, שהן שתי קבוצות מצוינות עם הרבה איכויות שקשה לשחק מולן. עכשיו לכל הקבוצות יש חשש, אנחנו לא יוצאים מן הכלל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully