וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי סיים את דרכו בהפועל פתח תקוה: "מבין את ההחלטה"

27.2.2016 / 19:51

אחרי כחודש בתפקיד, ועם מאזן עגום של ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, המאמן הצעיר נפרד מהמלאבסים, שירדו למקום החמישי בליגה הלאומית. גיא לוי ואלי כהן (השריף) מועמדים להחליפו

ברני ארדוב
מאמן הפועל פתח תקוה, גיא צרפתי. ברני ארדוב
קדנציה קצרה ומאכזבת. גיא צרפתי/ברני ארדוב

כצפוי, גיא צרפתי סיים הערב (שבת) את תפקידו בהפועל פתח תקוה, אחרי שישה משחקים בלבד. המאמן הצעיר הגיע ממכבי נתניה במקום מנחם קורצקי שעשה את הדרך ההפוכה לפני כחודש, אבל נותר ללא ניצחון בקריירה הקצרה שלו אחרי ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, שהורידו את הקבוצה מהמקום הראשון למקום החמישי. הקש ששבר את גב הגמל היה אתמול, בעקבות ההפסד הביתי 3:1 להפועל אשקלון.

כעת, הפנייה הראשונה תתבצע לגיא לוי ובמידה שהוא יסרב ההמלצה של זאב זלצר היא לפנות לאלי כהן (השריף). בכל מקרה ההערכה היא שגלנט לא יציע למאמן הבא חוזה מעבר לעונה הנוכחית מאחר שהוא בעצמו לא סגור לגבי עתידו במועדון.

מהפועל פתח תקוה נמסר: "בפגישה שנערכה בין הבעלים, דורון גלנט, למאמן גיא צרפתי הוחלט במשותף ותוך הסכמה והבנה בין השניים כי לאור מצבה של הקבוצה בתקופה האחרונה, דרכו של צרפתי בהפועל פתח תקוה באה לסיומה.

"גלנט עצמו מציין כי מכלול של גורמים, חלקם לא בשליטתו של צרפתי, הביאו לכך שהקבוצה אינה מפגינה את הביצועים וההשגים המצופים ממנה. עוד מבקש גלנט לציין כי הוא מעריך מאוד את השקעתו של גיא צרפתי בקבוצה, את מקצועיותו ואת מרצו לקדם את הקבוצה ולשפר את ביצועיה והוא מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

גיא צרפתי מסר בתגובה: "הכדורגל לימד אותי גם הפעם כמאמן - כמו שלימד אותי כשחקן - שום דבר לא צפוי במשחק הזה. אני לוקח על עצמי את הטעויות, מבין את ההחלטה של הבעלים ומודה לו על ההזדמנות. ומילה לאוהדים של הפועל פתח תקוה. הגעתי אליכהם בסיטואציה שהתבררה כלא טובה. מקווה שאוכל בעתיד לסגור מעגל ולהצליח איתכם הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully