וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס רייט בספק למשחק של מכבי ראשון לציון נגד ונטספילס

27.2.2016 / 22:43

האמריקאי פצוע ולא בטוח שיוכל לשחק נגד היריבה הלטבית (20:00, ספורט 5+). ניצחון יעניק לכתומים מקום ברבע גמר היורופקאפ. אבי בן שימול הפצוע ייעדר

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי ראשון לציון למכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי ראשון לציון תוכל לרשום הישג נהדר מבחינתה ולהעפיל לשלב רבע גמר היורופקאפ אם תגבור מחר (ראשון) על ונטספילס הלטבית במשחק השני בשמינית הגמר (20:00, שידור ישיר בספורט 5+). הכתומים מגיעים למשחק לאחר הפסד ליגה למכבי אשדוד, בו איבדו את אבי בן שימול לשבועיים הקרובים, אך עם זיכרון חיובי מהמשחק נגד הלטבים בשבוע שעבר, בו שלטו לאורך רוב דקות ההתמודדות ויצאו עם ניצחון איכותי 73:75. מי שנמצא בספק למשחק הוא כריס רייט, שנפצע באימון המסכם.

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
המשימה טרם הושלמה. שון דאוסון/לירון מולדובן

הקבוצה הלטבית, שאיבדה לא פחות מ-26 כדורים בהפסד ביום ראשון, מגיעה למשחק עם חיזוק משמעותי - הסנטר האמריקאי דריק ניקס שהוחתם במקומו של מרכוס לואיס, אקס גלבוע/גליל, שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. על פי התקשורת הלטבית, בונטספילס מאמינים שאם יצליחו לשפר במעט את יכולת הקליעה שלהם מחוץ לקשת, יוכלו להחזיר את הסדרה למשחק שלישי אצלם בבית ביום רביעי הקרוב.

"הניצחון בלטביה היה חשוב ואין ספק שהוא נתן לנו מקדמה משמעותית, אבל המשימה טרם הושלמה", אמר שון דאוסון לקראת המשחק, "המטרה היא לרשום ניצחון ולא לגרור את הסדרה למשחק שלישי. אנחנו נצטרך לעלות עם אותה רמת נחישות ואגרסיביות, לרוץ ולהציג משחק קבוצתי".

מי שמחכה למנצחת בסדרה ברבע הגמר היא פרנקפורט הגרמנית, שנחשבת ככל הנראה למועמדת המובילה לזכות במפעל. הגרמנים, שהודחו לאחרונה בחצי גמר הגביע הגרמני בהפסד דרמטי לאלבה ברלין, גברו 0:2 בסדרת שמינית הגמר שלהם על א.א.ק לרנקה. קבוצות נוספות שכבר העפילו לרבע הגמר הם אנטוורפן מבלגיה ואנייסי קרסנוירסק הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully