וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אנחנו חייבים לשכוח מההפסד לברצלונה"

מנג'ר ארסנל מתכונן למשחק הליגה החשוב מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, שם לא ניצחו התותחנים בליגה מאז 2006: "זה הזמן החשוב ביותר של העונה" (א', 16:05, ספ' 1 ו-HD). טוטנהאם-סוונסי

one

בווידאו: הניצחון הדרמטי של ארסנל מול לסטר סיטי

המחזור ה-27 בפרמיירליג יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. המשחק המרכזי של המחזור יתקיים באולד טראפורד, שם תארח מנצ'סטר יונייטד את ארסנל, כשלאחר מכן תארח טוטנהאם את סוונסי.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
מגיעים לתקופה הקריטית של העונה. ונגר/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל (ראשון, 16:05, ספורט 1 ו-HD)

מאז ספטמבר 2006 לא הצליחו התותחנים לנצח באולד טראפורד במשחק ליגה, והפעם הם ינסו לעשות את זה ללא אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שנפצע בהפסד 2:0 לברצלונה בליגת האלופות. הקבוצה של ארסן ונגר, שניצחה 1:2 את לסטר סיטי במשחק הליגה האחרון שלה, תנסה להשיג ניצחון חוץ מול היריבה המושבעת על מנת להישאר חזק במאבק האליפות. ארסנל תחסר את תומאש רוזיצקי, סנטי קאסורלה, ג'ק ווילשר, בעוד גבריאל צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק. מנגד, מנצ'סטר יונייטד תגיע עם דויד דה חאה, שחוזר לאחר שבוע וחצי של פציעה, בעוד אנתוניו מרסיאל הצטרף לרשימת פצועים ארוכה שיש ללואי ואן חאל. השדים האדומים אמנם ניצחו 1:5 את מידטיילנד בליגה האירופית בחמישי, אבל בליגה הם עם 41 נקודות בלבד מ-78 אפשריות ונראה שיתקשו מאוד לתפוס את אחד מארבעת המקומות הראשונים שמובילים לליגת האלופות.

ארסנל, כאמור לא ניצחה באולד טראפורד בליגה מאז 2006 ובשמונת המשחקים מאז היא הפסידה בשישה וסיימה שניים בתיקו. התותחנים כן ניצחו באולד טראפורד בעונה שעברה, זה היה בגביע. אם יונייטד תנצח, היא תהיה הקבוצה הראשונה שמנצחת את ארסנל 50 פעם בבית בליגה הבכירה. השדים האדומים עם 41 נקודות וזה המאזן הדל ביותר שהיה להם אחרי 26 מחזורים בפרמיירליג אי פעם. גם כמות השערים של יונייטד - 33 - היא הנמוכה ביותר שהקבוצה כבשה בשלב הזה מאז 1989/90. "זו תקופת מפתח", אמר ארסן ונגר לקראת המשחק, "אנחנו עובדים כל השנה בשביל התקופה הזו והיא התקופה בה אתה באמת נבחן. כאן אתה צריך להראות איכות, עצבים ותשוקה. כל הקבוצות יאבדו נקודות, זה צפוי, אנחנו בכושר טוב בפרמיירליג ואנחנו צריכים להמשיך כך. אנחנו צריכים להתגבר על האכזבה מההפסד לברצלונה".

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם (שמאל) עם הארי קיין. רויטרס
הארי קיין יהיה כשיר?/רויטרס

טוטנהאם - סוונסי (ראשון, 16:05)

התרנגולים נראו נהדר והביסו 0:3 את פיורנטינה בליגה האירופית ביום חמישי. עכשיו, וכשהיא חזק במאבק האליפות, תנסה טוטנהאם להשיג ניצחון חשוב מול קבוצת התחתית מוויילס. מאוריסיו פוצ'טינו מקווה שהארי קיין יתאושש לאחר ששבר את אפו ויהיה כשיר. טוטנהאם ניצחה בשבעה וסיימה פעמיים בתיקו בתשעת המשחקים האחרונים שלה מול סוונסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully