וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא אדבר על טקטיקה, אפילו במנצ'סטר יש טלוויזיות"

מאמן ליברפול שומר את הקלפים קרוב לחזה לקראת גמר גביע הליגה (א', 18:30, ספורט1) מול מנצ'סטר סיטי. מנואל פלגריני: "תואר בפברואר נותן לך אמונה להמשיך להלחם על תארים נוספים"

גביע הליגה האנגלי. Pier Marco Tacca, GettyImages
מי תניף את הגביע?/GettyImages, Pier Marco Tacca

רגע ההכרעה הראשון של העונה באנגליה יגיע מחר (ראשון, 18:30, ספורט1), כאשר וומבלי יארח את מנצ'סטר סיטי ואת ליברפול לגמר גביע הליגה. ליברפול היא שיאנית הגמרים במפעל, והיא תשתתף בו בפעם ה-12 בתולדותיה, כאשר בארון שלה כבר שמונה גביעים, האחרון שבהם ב-2012 לאחר ניצחון בפנדלים על קרדיף. עבור סיטי, לעומת זאת, זה יהיה הגמר הרביעי, הם זכו ארבע פעמים, לאחרונה ב-2014 לאחר ניצחון על סנדרלנד. זו תהיה הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות בגמר במסגרת כלשהי.

יורגן קלופ התייחס לעובדה שסיטי מגיעים למשחק צמוד לחזרתם מקייב, שם ניצחו את דינמו במפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות: "הם טסו חזרה ולא הלכו. אני לא חושב שזה פקטור. גם הם וגם אנחנו נגיע כשירים. זה גמר ולאף אחד לא אכפת איפה שיחקת את המשחק הקודם". הגרמני סירב להתייחס לטקטיקה בה ישחק: "יש לנו תוכנית משחק ברורה, אך לא אדון בזה במסיבת העיתונאים, אני חושב שאפילו במנצ'סטר יש טלוויזיות". על הרצון לזכות בתואר: "יש לי בראש כמה תמונות נחמדות לאחרי המשחק,שלנו חוגגים יחד עם האוהדים"

שתי הקבוצות ייפגשו שלושה ימים לאחר הגמר למשחק ליגה. מנואל פלגריני נזכר במפגש האחרון, בו ניצחה ליברפול 1:4 במנצ'סטר: "היה להם משחק מצוין. עשינו הרבה טעויות כבר בפתיחה והם הכריעו מוקדם, אך זה משחק שונה. אחרי הגמר חוזרים לליגה, יש עוד 36 נקודות בקופה. אנחנו ממשיכים להאבק ולא מוותרים. לזכות בתואר בפברואר נותן לך אמונה להמשיך להלחם על תארים נוספים".

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול. רויטרס
תוספת כוח משמעותית. סטארידג'/רויטרס

הצ'יליאני יאאלץ להסתדר, כמו בכול התקופה האחרונה, ללא קווין דה בריינה, סמיר נאסרי ופביאן דלף הפצועים. ווילפריד בוני, חסוס נבאס, וינסנט קומפני, ראחים סטרלינג ובקארי סאניה סבלו כולם מפציעות קלות אך אמורים להיות כשירים. אליקים מנגלה שחזר לאחרונה מפציעה, וישב 90 דקות על הספסל בקייב, כשיר גם הוא. עבור ליברפול, הבשורה המשמחת היא חזרתו לכושר של דניאל סטארידג'. אדם ללאנה, ג'ו אלן ומרטין סקרטל חזרו להתאמן לאחר הפציעות שעברו אך עדיין בספק. דיאן לוברן החלים ממחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully