וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: דיימון סימפסון יעזוב אחרי המשחק מול נהריה

27.2.2016 / 12:19

שחקן הפנים עדיין לא מצא קבוצה חדשה אך בחר לנצל את האפשרות בחוזהו לעזוב את הכתומים, וישחק בראשון את משחקו האחרון בישראל. סדריק סימונס הוצע, אך ירד מהפרק בשל מצבו הרפואי

one

בווידאו: תקציר משחקו הלפני-אחרון של דיימון סימפסון בנס ציונה

פורוורד-סנטר עירוני נס ציונה דיימון סימפסון יעזוב את הקבוצה ביום שני לאחר משחק הליגה של הכתומים נגד עירוני נהריה. סימפסון חתם בקיץ על חוזה בקבוצה שמאפשר לו לעזוב בסיום חודש פברואר אם יבחר בכך, בידיעה שככל הנראה יחתום על חוזה גדול בליגה הפיליפינית שמתחילה בימים אלה. למרות זאת, השחקן לא חתם בפיליפינים, וגם פספס הזדמנות לחזור לאסטודיאנטס הספרדית, בה שיחק בעונה שעברה, ובימים האחרונים שקל להמשיך בנס ציונה עד לסיום העונה, אך לבסוף בחר לעזוב.

סימפסון (28, 2.01) הגיע לישראל בעונת 2012/13 למכבי אשדוד של עופר ברקוביץ' והיה לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה. בעונה לאחר מכן הוא עבר לנס ציונה, שהייתה אחת הקבוצות המלהיבות בישראל, ויצר קו קדמי נהדר עם מיטשל וואט וטיילר האניקאט. ההצלחה שלו הובילה את אסטודיאנטס להחתימו והוא רשם עונה סבירה בספרד, בקבוצה שנקלעה לקשיים כלכליים. הקיץ חזר לנס ציונה במפתיע ורשם 15.7 נקודות ו-10.6 ריבאונדים למשחק. משחקו הטוב ביותר היה בניצחון הביתי על הפועל חולון כשקלע 25 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים ואליהם הוסיף גם 6 חסימות.

בנס ציונה מקווים להתאושש מההפסד הדרמטי למכבי חיפה ביום שני האחרון, ובמקביל מחפשים מחליף לסימפסון. מי שהוצע לקבוצה לפני למעלה מחודש וגם לאחרונה הוא סדריק סימונס, אך הכתומים קיבלו חוות דעת לא חיובית על מצבו הרפואי והחליטו לא לקחת צ'אנס. בקבוצה יודעים שאם לא יצליחו לרשום ניצחון אחד לפחות עד סיום הסיבוב, במשחק החוץ בנהריה או במשחק הבית נגד הפועל אילת, הם ישארו צמודים לשתי האחרונות, הפועל חולון ומכבי קרית גת, והמלחמה על מקום בליגת העל תהיה קשה מאוד.

שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון. ברני ארדוב
ביי ביי. סימפסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully