וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים שאיימריק לאפורט וג'ון סטונס לא יגיעו לברצלונה

בתקשורת הקטלאנים טוענים שבלם אברטון יעדיף להישאר בפרמיירליג, בעוד זה של בילבאו כבר סיכם בסיטי. רשימת המועמדים לחזק את ההגנה מחכה לכם בפנים, טר סטגן מועמד לליברפול

one

בווידאו: תקציר ה-1:2 של ברצלונה על לאס פלמאס

ברצלונה תנסה לזכות גם העונה בטרבל, אך מאחורי הקלעים כבר נשמעים לא מעט דיבורים לקראת העונה הבאה. אחד הנושאים שמעסיקים יותר מכל את הקטלאנים הוא מציאת בלם בחלון ההעברות בקיץ, ומתברר כי זו תהיה משימה לא פשוטה.

על פי דיווחים שונים, ג'ון סטונס מאברטון בחר להישאר בפרמיירליג בעונה הבאה, ואם זה לא מספיק, הרי שאיימריק לאפורט מאתלטיק בילבאו יעדיף את מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה. ב"ספורטס" הקטלאני טוענים שבין סיטי לאפורטה ישנו סיכום, והתכולים צפויים לשלם לבילבאו את סעיף השחרור שלו, שעומד על 50 מיליון יורו.

אם שתי האופציות המועדפות על לואיס אנריקה אכן לא ייצאו לפועל, תעבור ברצלונה לתכנית ב': בין השמות הנוספים שהוזכרו כמועמדים לחזק את ההגנה ניתן למצוא את שקודראן מוסטפי מוולנסיה, חוסה מריה חימינס מאתלטיקו מדריד ומרקיניוס מפריס סן ז'רמן.

כמו כן, גם עתידו של ז'רמי מתיו במועדון מעורער, ובספרד טוענים שלצרפתי שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות יש הצעה ממונאקו.

ומה לגבי עמדת השוער? ב"דיילי אקספרס" הבריטי טוענים הבוקר שליברפול הגישה הצעה של 19 מיליון ליש"ט על מארק אנדרה טר-סטגן, שמשחק העונה רק בליגת האלופות. מי שיושב על הספסל באירופה ומשחק בליגה הוא קלאודיו בראבו, שהודה בראיון לתחנת טלוויזיה צ'יליאנית: "אשקר אם אגיד שאני מרוצה מכך שאני לא משחק באלופות, אבל זו ההחלטה. אני תמיד רוצה לשחק".

אמריק לאפורט, אתלטיק בילבאו. GettyImages
ישחק אצל פפ? לאפורט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully