וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ולברון ג'יימס מודאגים: "חסרים לנו דברים מנטליים כרגע"

הקאבס הפסידו בטורונטו, כוכבם החטיא על הבאזר, ובפנים מחכים לכם האחוזים האיומים שלו ברגעי ההכרעה. וגם: הערב הקשה של כספי, ב-ESPN תוהים האם סיפק את ה"לייאפ הגרוע של העונה", ואשתו של קירילנקו על האישור לבעלה

אימג'בנק GettyImages

מספרי הלילה

* כריס פול רשם משחק שלישי בקריירה עם לפחות 40 נקודות ו-10 אסיסטים. כולם הגיעו בשלוש העונות האחרונות. רק לראסל ווסטברוק (חמישה) וג'יימס הארדן (ארבעה) היו יותר משחקים שכאלה בשלוש העונות האחרונות.

* מלבדו, אף שחקן אחר בתולדות הקליפרס לא הצליח להגיע ל-40 נקודות ו-10 אסיסטים באותו משחק.

* בעשר השנים האחרונות, לברון ג'יימס עומד על מאזן של 5 מ-47 בזריקות הכרעה (להשוות או לנצח משחק) בחמש השניות האחרונות. זה שווה ערך ל-10.6 אחוז, ורק לג'מאל קרופורד (3 מ-30) אחוז נמוך יותר. אגב, מי שמוביל את הליגה באחוזים הנ"ל הוא רודי גיי (44.7 - 17 מ-38). אחריו דירק נוביצקי (34.2), ג'ו ג'ונסון (28.2), וינס קרטר (28.1) ודמיאן לילארד (28).

* קייל לאורי הוא השחקן הראשון שקולע לפחות 43 נקודות מול קליבלנד מאז שלברון עשה את זה לקאבס במדי מיאמי ב-2014.

* במחצית הראשונה של המשחק ביניהן, אטלנטה ושיקגו קלעו 3 מ-30 מחוץ לקשת בלבד.

* טורונטו רשמה את ניצחון הבית העשירי ברציפות שלה - שווה ערך לשיא המועדון שקבעה בין מרץ ונובמבר ב-2002.

* סת' קרי רשם שיא קריירה בהפסד סקרמנטו לקליפרס, עם 19 נקודות.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול מול שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. Ezra Shaw, GettyImages
ישר לספרי ההיסטוריה. פול/GettyImages, Ezra Shaw

טורונטו פתחה הלילה (בין שבת לראשון) את הקרב על ראשות המזרח, כשניצחה בביתה 97:99 את קליבלנד והתקרבה מרחק שני ניצחונות מהקאבס. כמו כן, לראפטורס יש כעת שובר שוויון על הקבוצה של טיירון לו (1:2 במאזן העונתי).

קייל לאורי, שהפציץ שיא קריירה של 43 נקודות, כולל סל ניצחון שלוש שניות לסיום, הצטנע בסיום ואמר: "הדבר החשוב הוא שניצחנו, זה כל מה שחשוב. אני חושב שהתבגרנו הלילה, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר".

מאמנו, דוויין קייסי, השתדל לצנן גם כן את ההתלהבות: "זה רק משחק. אם נפשל ביום ראשון, מה זה אומר? שום דבר. כלום. זה רק משחק אחד מתוך 82".

קווין לאב, לעומת זאת, חושב אחרת: "כל מי שאומר שזה לא משחק גדול משקר. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק באווירה עוינת, טורונטו קבוצה טובה מאוד, וידענו שיהיה קשה מאוד לנצח פה".

לברון ג'יימס הוסיף: "כשאתה מפסיד כמו שהפסדנו, עם טעות מנטלית אחרי טעות מנטלית, זה פוגע. אנשים כל הזמן מדברים על העניין הפיזי, אבל לנו חסרים דברים מנטליים כרגע, ונצטרך להשתפר בזה".

עוד באותו נושא

הקרב על ראשות המזרח נפתח: הצגה וסל ניצחון ללאורי מול קליבלנד

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. Claus Andersen, GettyImages
הצרות נמשכות. לברון ולו/GettyImages, Claus Andersen

קבוצה חמה נוספת היא הקליפרס, שממשיכה לנצח על אף חסרונו של בלייק גריפין. הלילה היא עשתה זאת עם 107:117 על סקרמנטו, בזכות ערב עצום של כריס פול (40 נקודות, 8 ריבאונדים ו-13 אסיסטים). "כבר היו לי משחקים כאלה בעבר", אמר הרכז, "הם השאירו אותי פנוי, אז זרקתי".

דוק ריברס החמיא לכוכב שלו: "הוא ניצח לנו את המשחק במחצית הראשונה. הוא היה מאוד אגרסיבי. בחצי השני שחקנים אחרים הצטרפו אליו".

דמרכוס קאזינס היה עצבני במיוחד. בשלב מסוים הטיח את הכדור בראשו של כריס פול, ובסיום טען שהשופטים עזרו לקליפרס לנצח: "זה נמאס. מספיק קשה לנצח משחק ב-NBA, וזה פשוט נמאס".

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. Ezra Shaw, GettyImages
עצבני. קאזינס/GettyImages, Ezra Shaw

ערב לא פשוט היה גם לעומרי כספי. לקראת סיום הרבע הראשון חדר הישראלי לסל וזרק את הכדור מעל הקרש, מה שגרם ל-ESPN לתהות: "האם זה הלייאפ הגרוע ביותר העונה?"

כמו כן, נתלה כספי על דיאנדרה ג'ורדן בניסיון לשלוח את סנטר הקליפרס אל הקו, וספג עבירה בלתי ספורטיבית.

עברו עשר שנים מאז שאנדריי קירילנקו הצהיר שאשתו מאשה מרשה לו לקיים יחסי מין באופן חופשי מחוץ לנישואים. בסוף השבוע האחרון השניים נראו ביחד בשדה התעופה בלוס אנג'לס, ונציג TMZ לא היסס לשאול אותם אם האישור עדיין בתוקף. מאשה אישרה שהיא עדיין מאפשרת לו לקיים "נישואים פתוחים", אבל הוסיפה לזה רגשות אשם: "זה פשוט החלטה שלו אם הוא מנצל את זה או לא".

אנדריי קירילנקו צסק"א מוסקבה. רויטרס
אישה ליברלית. קירילנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully