וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך לשחק? דרגאן בנדר שומר על מעמדו לקראת דראפט ה-NBA

הקרואטי הצעיר שממעט לשחק במכבי תל אביב מאז הגעתו של ז'אן טבק ממשיך להיות מדורג שלישי ברוב המוק-דראפטים. בארה"ב מודאגים ממצב חוזהו, וגם: מה דעתו על ההשוואות לפורזינגיס?

קובי אליהו

בווידאו: בנדר מתראיין לאתר "דראפט אקספרס" לפני כשבועיים

בשבועות האחרונים איבד דרגאן בנדר את מקומו ברוטציה של מכבי תל אביב, ואף לא נכלל מספר פעמים בסגל. כל זה ממש לא מפריע למנייתו של הקרואטי הצעיר לקראת דראפט 2016. להיפך: בחודש האחרון ביסס בנדר את מעמדו, וברוב האתרים המסקרים את הדראפט, הוא ניצב איתן כבחירה השלישית - אחרי בן סימונס ממכללת LSU (שחווה תקופה לא פשוטה לאחרונה) וברנדון אינגרם מדיוק.

המוק-דראפט העדכני ביותר התבצע אמש על ידי אתר CBSSPORT, ובו, כאמור, בנדר שלישי, ובסיטואציה הזו הוא נלקח על ידי פיניקס. "המון מילים ייכתבו על מצב החוזה שלו", נכתב שם. "בעונה שעברה זה היה קריסטאפס פורזינגיס. לפני כן דריו שאריץ'... לקבוצה שתבחר אותו תהיה אפשרות לקנות אותו ממכבי. יש שם הרבה אי-ודאות, מה שיכול להוריד את העניין של חלק מהמחזרות. עם זאת, הוא לחלוטין בראש רשימת הפרוספקטס, והוא יהיה אופציה מצוינת עבור פיניקס, אם אכן יחליט לצאת לדראפט".

גם באתר NBADRAFT מדורג בנדר שלישי נכון ללפני מספר ימים, בעוד ב"דראפט אקספרס" הוא ירד באמצע השבוע למקום הרביעי (לטובת ג'יילן בראון מקליפורניה). לפני מספר שבועות התראיין שחקן מכבי תל אביב ל"יאהו" וסיפר על ההשוואה לפורזינגיס: "זה בסדר מבחינתי, הוא טוב מאוד העונה וזה משמח אותי מאוד. יש לנו הרבה נקודות דמיון, שנינו יכולים לקלוע ל-3, להוביל כדור, למסור ולשמור על כמה עמדות שונות. כדי להיות מוכן ל-NBA אני צריך לשפר כמה דברים, ואני עובד על זה".

במסגרת ליגת העל שותף העונה בנדר 15 פעמים (פעמיים בחמישייה), והעמיד ממוצעים של 5.7 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק, כשהוא מקבל 12.5 דקות לערב. ביורוליג שותף בשבעה משחקים (אף אחד מהם בחמישייה), קיבל 10.3 דקות לערב והשיב עם ממוצעים של 2.1 נקודות ו-1.4 ריבאונדים למשחק. ביורוקאפ שותף בשלושה משחקים (אף אחד מהם בחמישייה), קיבל 4 דקות בלבד לערב, ולמעשה, סיים ללא נקודות כלל, עם 0 מ-8 מהשדה ושני ריבאונדים בלבד, ב-12 דקות משותפות בשלב הבתים השני של המפעל השני ביבשת.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ברני ארדוב
הפוטנציאל מספיק כרגע. בנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully