וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאול: "קרו לי דברים בריאל. היו גונבים לי נעלי כדורגל ואוכל"

קשרה הצעיר של אתלטיקו מדריד, שהגיע ממחלקת הנוער של היריבה העירונית ב-2008, נזכר בחוויות השליליות לקראת הדרבי (שבת, 17:00, ערוץ 50). גוטי הרגיז את סימאונה, חאמס יימכר?

one

בווידיאו: התיקו של ריאל במחזור האחרון

לאחר שברצלונה ברחה בפסגת הטבלה, סיפור האליפות בספרד נראה די גמור, כאשר נותרו עוד 13 מחזורים לסיום העונה. אלא שלמרות זאת, מחר (שבת, 17:00, ערוץ 50), יהיה לא מעט אקשן בסנטיאגו ברנבאו, כאשר ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד ייפגשו לדרבי ה-212 בתולדות בירת ספרד.

עד היום, לריאל יש 107 ניצחונות ולאתלטיקו רק 53, כאשר 51 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. יחס השערים עומד על 270:355 לטובת הבלאנקוס, אך הם לא ניצחו את היריבה העירונית בליגה מאז אפריל 2013, חמישה משחקים ברציפות, כולל שני הפסדי בית כואבים בשתי העונות האחרונות.

ריאל מגיעה למשחק מהמקום השלישי, בפיגור נקודה מאתלטיקו והיא תיאלץ להסתדר ללא מרסלו, שנפצע באימון וייעדר. נאצ'ו או דני קרבחאל יתפסו את מקומו באגף שמאל של ההגנה: "צריך להיזהר עם סוג של פציעה כזו, בירך. הוא לא התאמן היום ולא ישחק", אמר המאמן זינדין זידאן.

לקראת הדרבי הראשון שלו על הקווים הוסיף הצרפתי: "אני לא מתרגש, רק רוצה שנשחק טוב. התכוננו כמו שצריך וכל דרבי חשוב לשני הצדדים, אבל זה רק עוד משחק. אני מבקש מהקהל שיהיה איתנו ב-100 אחוז, בדיוק מה שדרשתי מהשחקנים".

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. AP
פנה לקהל. זידאן/AP

מנגד, גוטי, כוכב העבר של ריאל, הרגיז מעט את דייגו סימאונה לאחר שאמר שלאף שחקן של אתלטיקו אין מקום בסגל היריבה נכון להיום. המאמן הארגנטינאי נשאל על הנושא, גלגל את עיניו וענה בקרירות: "הוא היה שחקן נהדר, ששיחק שנים רבות בריאל. אם הוא אומר... כנראה שהוא יודע. נכבד את הדעה שלו".

הקשר הצעיר של הקבוצה, סאול, גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד לפני שעבר לאתלטיקו ב-2008, בגיל 14 בלבד. לקראת המפגש מול האקסית, הוא נזכר: "החוויה שלי בריאל הייתה טובה כי למדתי הרבה והתבגרתי מאוד, אבל קרו שם דברים שלא היו קשורים לספורט, שילד לא יכול להסתדר איתם. מבחינת הכדורגל הכל הלך לי טוב, אבל היו גונבים לי נעלי כדורגל, אוכל. לא אפשרו לי להיכנס למתחם האימונים במשך שבועיים בגלל משהו שהאשימו אותי בו ובכלל לא עשיתי. היו מתנכלים לי כל הזמן".

מי שככל הנראה שוב לא יהיה בהרכב הוא חאמס רודריגס. הקולומביאני לא מוצא את עצמו בריאל, בעיקר מאז שזידאן נטל את המושכות. העיתונאי גיאם בלאגה אמר: "עכשיו, כשנראה שאין אף קבוצה שתרכוש את כריסטיאנו רונאלדו, בריאל מתחילים לבדוק אלטרנטיבות בתחום הפיננסי ורוצים למכור את חאמס".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully