וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן הודיעה: סרז' אורייה יתאמן עם המילואים עד ה-20/3

המגן מחוף השנהב, שהושעה לאחר ששיחת וידיאו שלו ובה דברים קשים שאמר על המאמן לורן בלאן ואחרים התפרסמה, נקנס ויקיים פעילויות עבור "קרן פריס סן ז'רמן"

סרז' אורייה שחקן פריס סן ז'רמן לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מחוץ לקבוצה הבכירה לעוד כחודש. אורייה/רויטרס

פריס סן ז'רמן הודיעה הערב (שישי) כי סרז' אורייה, מגן הקבוצה שהושעה לפני כשבועיים לאחר דברים שאמר על המאמן לורן בלאן בשיחת וידיאו, יתאמן עם קבוצת המילואים עד ל-20 במרץ ורק אז יורשה לשוב לפעילות עם הקבוצה הבכירה של המועדון.

אורייה אף ספג קנס גבוה, כאשר ההערכות מדברות על כ-180 אלף יורו. בהודעת המועדון נכתב: "בימים בהם פריס סן ז'רמן חייבת להישאר מרוכזת לקראת משחקים מכריעים, הנהלת הקבוצה מחויבת לשמור על סביבה מקצוענית ולהימנע מכל בעיות שהן. לכן, הוחלט כי סרז' אורייה יתאמן עם קבוצת המילואים".

במועדון הוסיפו כי השחקן הציע לקיים פעילויות רבות בתקופה הקרובה עבור הקרן של פריס סן ז'רמן ובמתחם האימונים של הקבוצה: "בשעה שאנו מצפים לחגוג בקרוב עם האוהדים שלנו את האליפות הרביעית ברציפות, המועדון מבקש להבהיר כי יש לו ביטחון מלא במאמן, בצוות ובשחקנים".

אורייה הושעה מהקבוצה ב-14 בפברואר, לאחר ששיחת וידיאו שלו עם כמה אוהדים ב"פריסקופ" נחשפה ובה הוא נראה אומר בין היתר: "לורן בלאן מלקק את אשכיו של זלאטן איברהימוביץ'. הוא חתיכת הומו". "גרגורי ואן דר ויל שחקן חרא". "סלבטורה סיריגו גמור" וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully