וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: צרפתי צפוי לסיים את תפקידו, גיא לוי המועמד המוביל

26.2.2016 / 18:51

לאחר ה-3:1 המביך בבית מול אשקלון, שהשלים עבורו שישה משחקים ללא ניצחון מאז קיבל את התפקיד, המאמן הצעיר בדרך החוצה. המאמן שעזב לאחרונה את הפועל תל אביב יקבל פנייה

מאמן הפועל פתח תקוה, גיא צרפתי. ברני ארדוב
יעזוב, כנראה עד יום ראשון. צרפתי/ברני ארדוב

בעקבות ההפסד הביתי 3:1 להפועל אשקלון היום (שישי), צפוי מאמן הפועל פתח תקוה, גיא צרפתי, לסיים את תפקידו במועדון.

בין אם המאמן הצעיר יחליט בעצמו לשים את המפתחות ולהתפטר ובין אם הבעלים דורון גלנט יהיה זה שיפטר אותו, נראה כי עד ליום ראשון יסיים צרפתי את דרכו בקבוצה והצדדים ייפרדו.

מי שעשוי להחליף את צרפתי על הקווים של המלאבסים הוא גיא לוי, שעזב לאחרונה את הפועל תל אביב ונמצא כרגע בראש רשימת המועמדים שהוצעו לגלנט. כבר באמצע השבוע, אחרי התיקו של פתח תקוה במשחק החוץ מול מכבי יבנה, היו מקורבים למועדון ואוהדים בכירים שייעצו לגלנט לסיים את ההתקשרות עם צרפתי, אולם הבעלים התעקש כי לא מדובר בזמן המתאים לכך ולמרות שהמאמן טרם ניצח מאז שהחליף בתפקיד את מנחם קורצקי שעבר למכבי נתניה, הוחלט להעניק לו הזדמנות נוספת מול אשקלון.

אלא שהיום הקבוצה הובכה באצטדיון המושבה וכבר פיגרה 3:0 במחצית, כאשר בדקות מסוימות אף היה חשש להשפלה גדולה עוד יותר. בפתח תקוה עדיין מאמינים שאפשר לתפוס את המקום השני ולחזור לליגת העל ולכן צפויים לבצע את המהלך ולהחליף את המאמן.

צרפתי רשם שני הפסדים וארבע תוצאות תיקו בשישה משחקים מאז שמונה למאמן הפועל פתח תקוה. ההפסד היום לאשקלון דירדר את הקבוצה עד למקום החמישי בטבלה, אולם היא במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום השני, המוביל לליגת העל בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully