וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספונסרים אמרו לארגנטינה שמסי חייב לשחק כדי שהם יקבלו כסף"

הית' פירס, שחקן נבחרת ארצות הברית לשעבר, נזכר במפגש שלו מול הפרעוש ב-2008: "הוא בכלל לא התחמם ולא היה בהרכב, אבל בחוזה למשחק נכתב שאם הוא כשיר, הוא חייב לפתוח"

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה מול דמרקוס ביזלי נבחרת ארצות הברית ב-2008. AP
לא השאירו לו הרבה ברירות. מסי מול ביזלי במשחק המדובר/AP

הית' פירס הוא שחקן כדורגל אמריקאי סביר ומעלה. בעונה שעברה הוא חתם בגטבורג ולאחר ששוחרר, נכון להיום הוא שחקן חופשי. בעברו, הספיק לרשום פירס, ששיחק בעיקר כבלם או מגן, 35 הופעות במדי נבחרת ארצות הברית ואחת מהן, מול ארגנטינה ב-2008, הוא זוכר יותר מכל.

בימים אלה, פירס מנחה תכנית יוטיוב בשם "The Mixer", המציגה סיפורים מעולם הכדורגל. בתכנית האחרונה, הוא נזכר במפגש שלו מול האלביסלסטה ובעיקר מול אחד, ליאונל מסי, שהפך באותם ימים לאיטו לשחקן הטוב בעולם. אלא שהמפגש הזה כלל לא אמור היה להתקיים ומסי, שקיווה לקבל קצת מנוחה באותו יום, חויב לעלות למגרש בניו ג'רזי, למשחק שהסתיים ב-0:0.

פירס סיפר: "המפגש שלי עם מסי הוא סיפור מעניין. לפני המשחק, מסי לא היה בהרכב הפותח ובכלל לא התחמם. אבל ממה ששמענו, הספונסרים אמרו לראשי נבחרת ארגנטינה שבחוזה של המשחק כתוב שאם מסי כשיר, הוא חייב לפתוח במשחק, כדי שהם יקבלו את הכסף שלהם. אז אחרי שהוא לא התחמם עם הקבוצה בכלל, נכנסנו לחדר ההלבשה ואמרו לו שהוא חייב לשחק. אז הוא התלבש ועלה למגרש ופתח. הוא שיחק 45 דקות כי הוא בכלל לא אמור היה לשחק. זה היה רק בגלל החוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully