וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מסוג המשחקים שחייבים לנצח בכל דרך"

26.2.2016 / 18:05

הפועל חולון תנסה לצאת מהמקום האחרון בטבלה לאחר זמן רב כשתארח בבית את הפועל תל אביב (19:45, ספורט 5) שהחזירה את טיילור באטל לסגל. אברהמי: "חשיבות המשחק ברורה לנו"

one

בווידיאו: המפגש הקודם בין הקבוצות

המחזור ה-21 בליגת העל ייצא מחר (שבת) לדרך במשחק התחתית המסקרן בו תארח האחרונה בטבלה הפועל חולון את הפועל תל אביב (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, אייל פוהרילס ודן ילון). בסיבוב הראשון ניצחו השחקנים של שרון אברהמי 63:78 אחרי שכבר הובילו 32:64 בתום שלושה רבעים. רביב לימונד הוליך את קלעי האדומים עם 15 נקודות. שתי הקבוצות נפגשו 87 פעמים בעונה הסדירה, כשהמאזן עומד על 24:63 לטובת הפועל תל אביב, שניצחו ב-27 מ-43 המשחקים שנערכו בחולון. משטרת חולון תסגור את החניה הצמודה לאולם משעות הבוקר, ורק באי המשחק יוכלו להחנות בו משעות הערב.

הפועל חולון הגיעה למשחק החוץ באילת בשבוע שעבר במצב נורא אחרי הפציעה של מייק מוסר שגמר את העונה ועם ראמל בראדלי בספק. למרות זאת הצליחו אייזיק רוזפלט, איבן רדנוביץ', וויל קלייבורן וגוני יזרעאלי להוביל את חולון לניצחון השישי העונה שהשווה את מאזנם לזה של קרית גת שמעל הקו האדום. בחולון היו עסוקים בשבוע בחיפושים אחר שחקן במקומו של מוסר, אך עדיין לא מצאו שחקן מתאים. בקבוצה יודעים שהמשחק השבוע חשוב, אך לא כמו משחק העונה בשבוע הבא בבית נגד קרית גת, בו הפסד יפגע במצבה של חולון בצורה קשה. השחקן החם של חולון הוא אייזיק רוזפלט שרשם בשני הניצחונות האחרונים של הקבוצה 39 נקודות מדד בממוצע.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
חולון נואשת. שמיר/קובי אליהו

"אנחנו הולכים בשבת למשחק קשה מאוד. כל מי שהפועל חולון יקרה לו שיביא את אבא, אמא ,הבן והשכן, ויבואו לתת את הכל במגרש וביציע, גם ברגעים הפחות טובים שבטח יהיו שם", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "זה מסוג המשחקים שחייבים לנצח בכל דרך".

בהפועל תל אביב יצאו מעודדים מהעובדה שהיו קרובים לנצח את הפועל ירושלים ביום ראשון האחרון בחוץ, אך ממש לא מהיכולת ההתקפית של הקבוצה. השחקנים של שרון אברהמי נראו מפוזרים ולא הצליחו לייצר מומנטום משמעותי שייתן להם את הניצחון הגדול, שיכל להעלות אותם אל המקום השמיני המיוחל בטבלה. בקבוצה החליטו להחזיר את טיילור באטל לסגל, וזאת לאחר שהיה נראה כי לא יירשם בתקופה הקרובה, ואילו הזר החדש, דמטריוס קונגר, שלא הרשים במשחק בארנה בשבוע שעבר, לא יתלבש. הפועל תל אביב עוד לא ניצחה בשנת 2016 קבוצה עם מאזן שלילי, ואם לא תעשה זאת גם השבוע, תיכנס חזק למאבק כנגד הירידה.

"חשיבות המשחק מחר ברורה לנו, לשחקנים ולמערכת", אמר שרון אברהמי לקראת המשחק, "600 אוהדים צפויים ללוות אותנו למשחק, ואנחנו צריכים לתת עבורם הכל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully