וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אמרתי לצוות שלי כבר אתמול שאני רוצה את יונייטד"

מנג'ר ליברפול התרגש מההגרלה: "היה לנו משחק טוב מולם והפסדנו. החיים נותנים לנו הזדמנויות להשתפר". דורטמונד מחכה לטוטנהאם, טוכל: "יהיה קשה מאוד אבל גם מאתגר ביותר"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
מתכנן את הנקמה. קלופ/GettyImages, Alex Livesey

הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית שנערכה היום (שישי) סיפקה כמה משחקים מרתקים במיוחד ובראשם, דו קרב גדול והיסטורי בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד.

שתי היריבות הוותיקות מאכזבות גם העונה בפרמיירליג והשדים האדומים הספיקו להיות מודחים מליגת האלופות ולנשור למפעל המשני, אבל לאחר לא פחות מ-194 מפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות, הן תפגשנה לראשונה גם במסגרת אירופית.

מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ, נשמע די מרוצה מההגרלה: "זה נהדר ומגיע לנו להיות חלק ממשחקים כאלה. מן הסתם, לא יהיה קל, אבל אם תשאלו את הצוות שלי, הם יגידו לכם שכבר אתמול אמרתי להם שאני רוצה את יונייטד. היה לנו משחק טוב מולם והפסדנו. החיים נותנים לנו הזדמנויות להשתפר וננסה לעשות זאת. יהיה מגניב". גם בצד השני התגובות היו חיוביות ודיילי בלינד אמר: "מאוד חשוב לנו לעבור את ליברפול. גם הם יגידו אותו דבר, אז נהיה חייבים להראות שאנחנו רוצים את זה יותר".

משחק גדול נוסף יפגיש בין בורוסיה דורטמונד לטוטנהאם. תומאס טוכל, מאמן השוורצגלבן, אמר: "זו הזדמנות נפלאה, יהיה קשה מאוד אבל גם מאתגר ביותר. מצפים לנו שני משחקים מרתקים ואני מחכה למפגש עם מאמן מיוחד כמו פוצ'טינו ולאווירה הנהדרת שתהיה בווייט הארט ליין". מאטס הומלס הוסיף: "זה כל מה שחלמנו עליו. אנחנו מאושרים מההגרלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully