וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל בטוחים: "ניימאר חתם על חוזהו החדש בברצלונה עד 2021"

במולדתו של השחקן מדווחים כי החוזה כבר נחתם, אך ההכרזה נדחית בגלל ענייני מס. נוליטו: "הדיווחים על בארסה פוגעים בי". גוטי: "אין לאתלטיקו שחקן שיכול לשחק בריאל, ניימאר? הייתי נותן לו אוסקר"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 1:2 את לאס פלמאס

הדיבורים על עתידו של ניימאר קרובים מאוד לסיום כשנראה שהחלוץ הברזילאי של ברצלונה, הבטיח את עתידו בקבוצה בשנים הקרובות. בברזיל מדווחים הוים (שישי) כי ניימאר כבר חתם על חוזהו החדש בברצלונה עד שנת 2021 לפני כחודשיים, עוד בזמן שהקבוצה שהתה ביפן באליפות העולם לקבוצות.

עם זאת, הסיבה שההודעה הרשמית מתעכבת היא ענייני מס ופרסום שהשחקן צריך לפתור. כזכור, ניימאר הואשם לאחרונה בסוגים שונים של העלמות מס וככל הנראה הסיפור משחק תפקיד בחוזה הבא שלו.

חוזהו הנוכחי של ניימאר מסתיים ב-2018 ובברצלונה עשו הכל בחודשים האחרונים כדי להבטיח את הישארותו ל-3 שנים נוספות. עם חוזהו החדש, יהפוך ניימאר לשחקן עם השכר השני בגובהו בבארסה, אחרי לאו מסי. ההודעה הרשמית על החתימה, תימסר ככל הנראה בימים הקרובים.

נוליטו סלטה ויגו מול סרחיו בוסקטס ברצלונה. AP
יצטרף או לא? נוליטו מול בוסקטס/AP

בנושא אחר, שחקן שמועמד לברצלונה כבר תקופה ארוכה, נוליטו מסלטה ויגו, החליט להתייחס לשמועות על עתידו על הפציעה הארוכה שעבר בשבועות האחרונים והירידה הכללית בכושרו מאז החלו השמועות.

נוליטו העצבני הכריז: "אם קבוצה מעוניינת בי, היא צריכה לפנות לסלטה ולסגור איתה על מחיר ואז אני צריך להחליט אם לקבל את ההצעה או לא. הדיווחים האלה פוגעים בי. אלו דיווחים שיקריים שפוגעים בי ובמשפחה שלי. זה גורם לי לאבד פוקוס, אם אעזוב את סלטה, אני אהיה זה שאבוא ואגיד לכם".

גוטי במסיבת עיתונאים בה הוא מודיע על עזיבת ריאל מדריד. רויטרס
תוקף את היריבה העירונית. גוטי/רויטרס

לקראת הדרבי הרותח של מדריד, החליטו במארקה לראיין את אחד השחקנים האגדיים של הבלאנקוס, גוטי. הקשר, ששיחק בקבוצת הגלאקטיקוס הגדולה, התייחס ליריבה העירונית והחליט לעקוץ.

גוטי אמר: "אין שום שחקן של אתלטיקו מדריד שיכול לשחק בריאל מדריד. כשאני שיחקתי, מפגש בוויסנטה קלדרון היה משחק קל מאוד. היום, צ'ולו סימאונה הפך אותה לקבוצה קשוחה, אז זה יותר קשה. הוא מאמן טוב מאוד".

גוטי התייחס גם לברצלונה כשאמר: "הם קבוצה של שחקני קולנוע, במיוחד ניימאר, ג'ורדי אלבה ודני אלבס. הייתי נותן אוסקר לניימאר על התיאטרליות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully