וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: פירס יירד לספסל מכבי חיפה, פישלר במקום רואש

לביא וג'אבר תורגלו בהרכב הירוקים במקום הרכש מנתניה, השחקן הצעיר יחליף את הבלם שגמר את העונה. סה ובן חיים עשויים לפתוח במכבי ת"א, בני יהודה תארח את חררדו גונסאלס, ולפורט ישחק?

one

בווידאו: 0:0 בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

משחקי המחזור

הפועל חיפה - הפועל רעננה (שבת, 17:30), שופט: דניאל בר נתן

מכבי נתניה - מכבי חיפה (שבת, 17:30, ספורט 1), שופט: שלום בן אברהם

בני סכנין - עירוני קרית שמונה (שבת, 18:30), שופט: אוראל גרינפלד

בני יהודה - מכבי תל אביב (שבת, 19:30, ספורט 2), שופט: איתן שמואלביץ

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט 1), שופט: אורן סימניאן

הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע (ראשון, 20:55, ערוץ 1), שופט: גיא ברגר

הפועל תל אביב - הפועל עכו (שני, 20:00, ספורט 1), שופט: לירן ליאני

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. מגד גוזני
עוד טיפת מוטיבציה. אוסידון/מגד גוזני

14:46, הפועל חיפה: אלי כהן יפתח עם אופק פישלר הצעיר במרכז ההגנה, במקום אושרי רואש שגמר את העונה. יוסי דורה ולירן סרדל יפתחו בקישור. ברונו פיניירו מורחק. (שלמה וייס)

13:00, מכבי חיפה: נטע לביא ועטא ג'אבר תורגלו יחד בקישור האחורי. נראה כי השניים יפתחו ורומאריו פירס יהיה זה שימתין להזדמנות מהספסל (איציק יצחקי)

12:13, מכבי נתניה: היו"ר דורון אוסידון ערך אסיפה קשה עם השחקנים במהלכה אמר להם: "גם אם נגזר עלינו לרדת ליגה, אני מצפה מכולכם לכבד את עצמכם ואת המועדון. בשבוע שעבר נגד רעננה במגרש הביתי שלנו, הם נראו כמי שנלחמים על החיים שלהם ואנחנו כאילו כלום. חצי קבוצה אחרי זה התלוננה על כאבים ועל פציעות. אני מצפה לראות משהו אחר מכם מחר. שחקנים הסתובבו כאן ביום ראשון עם קרח על כל חלק בגוף שלהם בגלל שרעננה באו ופירקו אותנו ואנחנו בכלל לא היינו קיימים" (יניב טוכמן)

חררדו גונסאלס, פדרו גלבאן, בנו של חררדו גונסאלס. באדיבות בני יהודה, מערכת וואלה! NEWS
גלבאן עם חררדו גונסאלס/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות בני יהודה

11:02: עירוני קרית שמונה: שתתארח מחר אצל בני סכנין, תחסר את ברונו המורחק כאשר מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא אור אוסטוינד. בקרית שמונה יצאו השבוע לגיבושון בחמת גדר והתקווה בקבוצה היא לחזור עם שלוש הנקודות כדי להשאיר סיכוי להשיג כרטיס לפלייאוף העליון. (שלמה וייס).

10:59, הפועל חיפה: חיים מגרלשווילי דיבר לקראת המשחק הקריטי מול הפועל רעננה: "רעננה קבוצה חזקה שעומדת טוב ויוצאת להתקפות מתפרצות. אנחנו מתכוננים כמו שצריך ורוצים לקחת את הנקודות. אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים ויותר מרוכזים ממה שהיינו עד עכשיו. אנחנו לא נרד ליגה, אני סומך פה על כולם אבל צריך להתחיל לשחק אולי יותר מכוער ולקחת נקודות כי עד עכשיו קיבלנו מחמאות וזה לא מספיק". על חברו אושרי רואש שגמר את העונה אמר: "אושרי דמות חיובית פה המון שנים והוא ממש יחסר לנו. מה שנשארהוא לאחל לו רפואה שלמה ושיחזור במהרה". (שלמה וייס).

10:04, בני יהודה: במשחק מול מכבי תל אביב תארח הקבוצה את חררדו גונסאלס האגדי, החלוץ הארגנטינאי שהיה חלק מהאליפות ההיסטורית של בני יהודה ב-1990. (אורן קורנפלד).

10:02, מכבי תל אביב: כמנהגו בשבועות האחרונים, המאמן פטר בוס יערוך את האימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת המשחק מול בני יהודה (שבת, 19:30, ספורט 1) רק בשעות הערב. על פי האימון אתמול, מי שייעדר מהמשחק הוא עומרי בן הרוש הפצוע ואת מקומו בעמדת המגן השמאלי ימלא אבי ריקן. ברק יצחקי לא צפוי להיכלל בסגל. בוס התלבט במהלך השבוע באיזה מערך לפתוח אבל נראה כי הוא נוטה להמשיך עם 4:3:3. אורלנדו סה וטל בן חיים החלוץ שנכנסו כמחליפים והביאו לשינוי מול הפועל חיפה, נאבקים על מקום ב-11 של פטר בוס.

ליאור לוי שחקן הפועל רעננה (שמאל) עם דיאן ראדוניץ'. ברני ארדוב
מקבלים עדיפות. ראדוניץ' וליאור לוי/ברני ארדוב

9:51, הפועל כפר סבא: אוהד כהן יעדר מהמשחק ביום ראשון מול הפועל באר שבע (20:55, ערוץ 1) ואת מקומו ימשיך למלא בן רהב. עוד יעדרו דינו שקבורץ, יאניס פאפאדופולוס וסמי אליקים. לירן ג'אן ימשיך במרכז ההגנה לצידו של עמיר נוסבאום וייתכן כי טל בנש יחזור סוף סוף להרכב אחרי תקופת היעדרות בת חודש. המאמן שרון מימר עדיין מתלבט בעמדת החלוץ בין דודו ביטון לרן יצחק, שפתח במרבית המשחקים באחרונה. (יניב טוכמן)

9:40, מכבי נתניה: אנדריי מישצ'נקו ואמייה טגה (פציעות), שמעון הרוש (צהובים) וסער בנבנישתי (אדום) יעדרו מהמשחק מול מכבי חיפה (שבת, 17:30, ספורט 2). המאמן מנחם קורצקי, שהיה חולה אתמול ולא נכח באימון, מתלבט במרכז ההגנה בין סייף פאדול לבין זאב חיימוביץ' כבלם לצד ירין חסן ובין סאמח מרעב לגאל מרגוליס כקשר בחלק הקדמי. דין גל ימשיך בין הקורות אחרי שאובחן כי ברק לוי סובל מפציעה באזור המפשעה ושוב לא יהיה בסגל. הקבוצה הודיעה אמש על מינוי איש התקשורת ערן מנחם לדובר הקבוצה. (יניב טוכמן)

9:10: הפועל רעננה: ליאור לוי צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני מול הפועל חיפה. חיים סילבס מתלבט אם לפתוח עם דיאן ראדוניץ' או להמשיך עם ממאדו צ'אם, כשלחלוץ הקרואטי יש עדיפות. ברק בדש ימשיך להיעדר בגלל פציעה (אורן קורנפלד).

שחקני בית"ר ירושלים, ארסניו ולפורט, דושאן מאטוביץ'. ניב אהרונסון
צפוי לקבל דקות. ולפורט עם חבריו/ניב אהרונסון

8:00: מכבי פתח תקוה: על פי המסתמן, ראדה פריצה יירד לספסל ומי שיקבל את ההזדמנות כחלוץ הבודד מול בית"ר ירושלים הוא מוחמד כליבאת. הקישור יורכב מגידי קאניוק, אייטור מונרוי, ג'ו מונונגה ורועי גורדנה. חגי גולדנברג יועדף על פני דודי טויטו ונאור פסר בעמדת המגן השמאלי. צחי גיגי, שהציל את הקבוצה שלו בשבוע שעבר מהפסד שביעי ברציפות, ימשיך בשער (אורן קורנפלד).

7:40: בני יהודה: ג'וד נוורו עדיין סובל מכאבים בגבו, מה שימנע ממנו לחזור לסגל למשחק מול מכבי תל אביב. איציק עזוז שהיה מוצהב השבוע נגד הפועל באר שבע, יחזור למרכז ההגנה וישתף פעולה עם בן אלגרבלי, מכיוון שדן מורי מוצהב ולא יוכל לשחק (אורן קורנפלד).

7:15, מכבי חיפה: ההתלבטות העיקרית של רוני לוי לקראת המשחק מול מכבי נתניה היא דווקא בקישור האחורי שלו. רומאריו פירס יפתח ב-11 כשלצדו ישחקו עטאא ג'אבר או נטע לביא. בהגנה, מארק ואליינטה יחזור ל-11 לצד דקל קינן. אוראל דגני ייעדר בעקבות הפציעה בברך, והוא גם בספק למשחק הגביע מול בני יהודה. גם אעיד חבשי ייעדר בגלל פציעה באזור המפשעה. לודוביק אוברניאק יפתח שוב על הספסל. (איציק יצחקי)

7:00, בית"ר ירושלים: שינוי אחד צפוי בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה כאשר איתי שכטר יחזור להרכב על חשבונו של לידור כהן. דניאל אסקלינג טס למספר ימים לשבדיה על מנת לטפל במספר פרוצדורות. ארסניו ולפורט החל להיות משותף בתירגולים הטאקטיים ונראה כי יקבל דקות משחק בקרוב. (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully