וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'ונסון שוחרר מברוקלין, שלל קבוצות כבר בעקבותיו

חוזהו של המשתכר השני הכי גבוה ב-NBA הותר, אטלנטה, בוסטון, קליבלנד, יוסטון, מיאמי, אוקלהומה סיטי וטורונטו עוקבות בעניין. גולדן סטייט תעשה היסטוריה עוד הלילה?

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון. GettyImages
בדרך לקונטנדרית? ג'ונסון/GettyImages

הצעד הראשון של שון מארקס כג'נרל מנג'ר של ברוקלין היה להתיר את חוזהו של אנדריאה ברניאני. הערב (חמישי) המשיך הניו זילנדי לנקות את חוזי העתק של המועדון, כשהודיע על שחרורו של ג'ו ג'ונסון. ג'ונסון, המשתכר השני הכי גבוה ב-NBA אחרי קובי בריאנט (24.9 מיליון דולר העונה), נמצא בעונתו השישית והאחרונה בחוזה של 123 מיליון דולר, והמועמדות המובילות להסתער עליו יהיו אטלנטה, בוסטון, קליבלנד, יוסטון, מיאמי, אוקלהומה סיטי וטורונטו.

ג'ונסון (34, 2.01) נבחר במקום העשירי של דראפט 2001 על ידי בוסטון, הועבר לפיניקס ב-2002 ואז לאטלנטה ב-2005. בשורות ההוקס חווה את עונותיו הטובות ביותר בקריירה, ובקיץ 2012 הועבר לברוקלין. העונה חווה השוטינג גארד הוותיק שרשם שבע הופעות באולסטאר את העונה הגרועה בקריירה, לפחות מבחינה סטטסיטית, עם 11.8 נקודות למשחק.

* עד כמה היסטורית העונה של גולדן סטייט? אם האלופה תנצח הלילה את אורלנדו, היא תבטיח מקום בפלייאוף - ואנחנו בסך הכל בחודש פברואר. הקבוצה האחרונה שהבטיחה מקום בפלייאוף כבר בפברואר היתה לוס אנג'לס לייקרס מודל 1987/88.

* ג'יי ג'יי היקסון ששוחרר מדנבר חתם בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully