וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל - ב-18 במאי

25.2.2016 / 16:18

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה לערוך את הבחירות ל-29 חברי ההנהלה, שיבחרו את יושב הראש הבא, בעוד פחות משלושה חודשים. מסתמן: סיעות מכבי והפועל ירוצו ברשימות נפרדות, בניגוד לבחירות הקודמות

עמירם הלוי. ניב אהרונסון
בקרוב הבחירות. הלוי/ניב אהרונסון

איגוד הכודרסל הודיע שבישיבת ההנהלה שנערכה היום (חמישי) הוחלט כי הבחירות להנהלה הבאה, וייתכן שגם לתפקיד יו"ר הבא של איגוד הכדורסל, ייערכו בעוד כשלושה חודשים, ב-18 במאי, יום רביעי. בבחירות, שנערכות בשיטת הבחירה הישירה, בוחרים נציגי האגודות את הרשימה, ולאחר שיבחרו 29 חברי הנהלת האיגוד, תבחר ההנהלה החדשה את יו"ר איגוד הכדורסל החדש.

כיום חברים בהנהלת האיגוד 37 חברים. בעקבות העובדה שבהנהלה הנבחרת הקודמת לא היו 20 אחוז נשים כמתחייב על פי רשם העמותות, נוספו שמונה חברות הנהלה לפי החלוקה של סיעת המרכזים וסיעת "עוז". המצב לא אמור לשוב בשנית, שכן כבר ברשימות שיוצגו אמורות להיות נציגות של 20 אחוזים לנשים, כך שהמצב לא ישוב.

בבחירות הקודמות הוצבו רק שתי רשימות - סיעת המרכזים - חיבור של מרכזי הפועל, מכבי, אס"א וחלק מאליצור, ורשימת סיעת "עוז", שלאורך זמן רב נלחמה על האפשרות בכלל לרוץ בבחירות. בבחירות הנוכחיות מסתמן כי הסיעות השונות, כפי שהיה נהוג בעבר, ירוצו ברשימות נפרדות, מה שיקשה יותר על "עוז" להכנס עם שמונה חברי הנהלה כפי שהשיגו בבחירות האחרונות. למרות זאת, בסיעת "עוז" מאמינים כי יוכלו לרשום הישג יפה ולהיות מיוצגים על ידי מספר משמעותי של חברי הנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully