וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון דרמטי ללסטר על נוריץ', 1:2 לצ'לסי מול סאות'המפטון

איזו דרמה: לאונרדו אוזו'אה כבש בדקה ה-89 והעניק לשועלים 0:1 יקר שסידר להם שוב פער של חמש נקודות בפסגה. איבנוביץ' כבש (89) בניצחון האלופה. 1:2 לסטוק על אסטון וילה המפורקת

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
יש להם סיבה טובה לחגוג. שחקני לסטר אחרי שער הניצחון/רויטרס

עוד לפני המשחק המרכזי של המחזור, שיפגיש את מנצ'סטר יונייטד ואת ארסנל, שישה משחקים התקיימו בשבת במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג, כאשר לסטר המוליכה הגדילה שוב את הפער בפסגה עם 0:1 דרמטי על נוריץ', בעוד שצ'לסי עשתה מהפך עם 1:2 בחוץ על סאות'המפטון.

* אברטון צפויה להודיע בימים הקרובים על רכישת המועדון על ידי איש העסקים האיראני פרהד מושירי, שישלם 200 מיליון ליש"ט על המועדון. מושירי היה בעבר בעל מניות בארסנל, אבל מכר אותן בזמנו לרוסי אלישר אוסמאנוב. ההודעה עשויה לצאת עוד לפני המשחק של אברטון ביום שלישי מול אסטון וילה. הונו מוערך ב-1.79 מיליארד דולר.

לאונרדו אוז'ואה שחקן לסטר סיטי. רויטרס
שער של אליפות? לאונרדו אוז'ואה חוגג/רויטרס

לסטר סיטי - נוריץ' 0:1

במחזור הקודם לסטר נחלה הפסד כואב מאוד כשספגה עמוק בתוספת הזמן מדני וולבק ב-2:1 מול ארסנל והערב השועלים פיצו על כך עם דרמה גדולה וניצחון שהושג בזכות שער של לאונרדו אוז'ואה בדקה ה-89. אוז'ואה, שנכנס 11 דקות לפני כן כמחליף, קיבל כדור מאולברייטון מצד ימין ומקרוב בעט לרשת של נוריץ' האומללה שאיבדה נקודה יקרה. לסטר מצידה השיגה שלוש נקודות שהעניקו לה שוב פער של חמש נקודות בפסגה על פני שתי הלונדוניות טוטנהאם וארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאל אמרטי לסטר מול סטיבן נייסמית' נוריץ'. GettyImages
ניצחון דרמטי. אמרטי מול נייסמית'/GettyImages

סאות'המפטון - צ'לסי 2:1

אחרי שהבקיעה חמישיות בשני המשחקים האחרונים שלה באנגליה, צ'לסי חזרה התאוששה מההפסד בליגת האלופות עם ניצחון דרמטי מאוד באצטדיונם של הקדושים. שיין לונג הקפיץ את הקהל המקומי עם שער נאה בדקה ה-42, אבל בדקה ה-75 החל הקאמבק של האלופה כאשר פברגאס בעט כדור חלש לפינה שהכניע את פוסטר ובדקה ה-89 ברניסלב איבנוביץ' כבש שער אופייני כשנגח לרשת אחרי כדור קרן של וויליאן.

מיקאיל אנטוניו שחקן ווסטהאם. רויטרס
אנטוניו חוגג עוד שער/רויטרס

ווסטהאם - סנדרלנד 0:1

הפטישים עם עוד ניצחון חשוב בעונה מצוינת מבחינתם. ווסטהאם ניצחה 0:1 את סנדרלנד בבית ועלתה זמנית עד למקום החמישי בטבלה. הקבוצה של סלאבן ביליץ' כבשה את השער כבר בדקה ה-30 כשמיקאיל אנטוניו המצוין בעט מימין חזק לפינה הרחוקה. בדקה ה-77 הייתה עוד הזדמנות גדולה לאנדי קארול, אבל הוא בעט משישה מטר כדור חזק למשקוף. גם כך ווסטהאם יצאה עם שלוש נקודות ו-0:1 חשוב. סנדרלנד וסם אלרדייס עדיין במקום הלפני אחרון.

משחקים נוספים:

סטוק סיטי - אסטון וילה 1:2
לסטוק: מרקו ארנאוטוביץ' (51 ו-56). לאסטון וילה: לאנדרו באקונה (79).

ווסט ברומיץ' - קריסטל פאלאס 2:3
לווסט ברומיץ': קרייג גארדנר (12), קרייג דוסון (20), סיידו בראהינו (31). לפאלאס: קונור וויקהאם (48 ו-80)

ווטפורד - בורנמות 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully