וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את וולפסבורג חוץ

אחרי ה-2:2 מול יובנטוס בצ'מפיונס, הקבוצה של פפ גווארדיולה גברה על סגניתה ופתחה פער של 11 נקודות מדורטמונד השנייה. קומאן (66) ולבנדובסקי (74) כבשו. 90 דקות לאלמוג כהן באינגולשטאדט

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם פרנק ריברי. רויטרס
הסתפק בשער אחד הפעם. לבנדובסקי חוגג עם ריברו/רויטרס

המחזור ה-23 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול עם ניצחונה של הרטה ברלין והיום נערך המשחק המרכזי שבו ניצחה באיירן מינכן את וולפסבורג 0:2 ופתחה שוב פער של 11 נקודות בפסגה. האנובר הפתיעה את שטוטגרט עם 1:2 בחוץ. 90 דקות לאלמוג כהן ב-1:1 של אינגולשטאדט מול המבורג.

seperator

וולפסבורג - באיירן מינכן 2:0

אחרי התיקו נגד יובנטוס בליגת האלופות, באיירן מינכן חזרה לליגה עם ניצחון יוקרתי מול סגניתה. אחרי שניצחה 1:3 בגביע, האלופה ניצחה שוב בחוץ והגדילה את הפער מדורטמונד השנייה ל-11 נקודות. בדקה ה-67 ואחרי משחק קשה מאוד הצליחה באיירן מינכן לכבוש את הראשון. רוברט לבנדובסקי קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל נבלם. זה הגיע אל קינגסלי קומאן, שמימין בעט מהאוויר פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-74 לאחר שפרנק ריברי פרץ באגף ימין ויישר למרכז, לבנדובסקי בעט עם המון טכניקה לפינה וקבע 0:2 לבווארים.

המבורג - אינגולשטאדט 1:1

אלמוג כהן השלים בפעם השנייה ברציפות 90 דקות וקבוצתו השיגה נקודה חשובה במשחק חוץ חשוב. יוסיפ דרמיץ' העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי שבע דקות, אבל לוקאס הינטרזייר (61) השווה והציל נקודה לאורחים ושמר אותם מעל המבורג בטבלה עם 30 נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער חשוב. קינגסלי קומאן/GettyImages

פ.צ קלן - הרטה ברלין 1:0

אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, הרטה שבה להשיג שלוש נקודות יקרות מאוד במאבק שלה על המקום השלישי. קלן, שבעצמה מחפשת את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, פתחה היטב אבל אט אט הרטה החלה להיכנס לעניינים, עד שבדקה ה-43 כבש ודאד איבישביץ' את השער היחיד במשחק עם בעיטה מתוך הרחבה לאחר בישול מצוין של סלומון קאלו.

שטוטגרט - האנובר 2:1
לשטוטגרט: טימו וורנר (18), להאנובר: כריסטיאן שולץ (32 ו-83).

ורדר ברמן - דרמשטאדט 2:2
לברמן: אנתוני אוג'ה (33), קלאודיו פיסארו (89). לדרמשטאדט: סנדרו ואגנר (44), אייטאק סולו (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully