וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 31 בלבד, ניקולה דרינצ'יץ' פורש: "סיימתי את הקריירה"

קשרה של נבחרת מונטנגרו, ששוחרר לפני כחודש ממכבי חיפה לאחר תקרית עם רוני לוי, התראיין בסרביה וטען: "אני לא רוצה להיות חלק מהמשחק יותר. לכסף אין שום משמעות מבחינתי"

one

בווידיאו: דרינצ'יץ' מורחק מול סכנין בתחילת העונה

כחודש בלבד לאחר ששוחרר ממכבי חיפה, טען היום (חמישי) הקשר ניקולה דרינצ'יץ' כי הוא פורש מכדורגל, בגיל 31 בלבד: "סיימתי את הקריירה שלי! אני לא רוצה להיות חלק מהמשחק יותר. לכסף אין שום משמעות מבחינתי", אמר המונטנגרי ל"ספורט ג'רנל", המתפרסם בסרביה.

דרינצ'יץ' אמר את הדברים בכתבה שנערכה עמו לקראת ה"דרבי הנצחי" בין פרטיזן בלגרד לכוכב האדום בלגרד, שייערך בשבת הקרובה. ב-2014, דרינצ'יץ' הפך לכוכב בפרטיזן לאחר שכבש בשני דרבים רצופים בכדורים חופשיים. למפגש הקרוב מגיעה הכוכב האדום עם יתרון עצום של 29 נקודות על פני יריבתה השנואה בפסגת הטבלה.

דרינצ'יץ' הוסיף: "כאוהד, אני מאמין בפרטיזן לקראת המשחק ומחזיק אצבעות לניצחון שלה. הגשמתי את החלום שלי בכך ששיחקתי בדרבי של בלגרד ועוד כבשתי בו שני שערים. אף פעם לא אשכח אותם. עבורי, זה כמו לטוס לירח. ראיתי את השערים האלה לאחרונה ואי אפשר לתאר את התחושה הזו במילים. זה מדהים, כל האצטדיון מתפרץ".

דרינצ'יץ' נולד בבלגרד והחל את הקריירה בטלאופטיק המקומית, לפני שהצטרף לפרטיזן ב-2004, אך מיעט לשחק במדיה ונשלח לשתי השאלות. לאחר מכן עבר לטורקיה ורוסיה לשבע שנים וחזר לפרטיזן, הפעם במעמד בכיר יותר. בקיץ הוא הגיע בקול תרועה רמה למכבי חיפה, אך כמו רוב הקבוצה, אכזב ואף נקלע לעימות עם רוני לוי לאחר שהוחלף מול הפועל כפר סבא וירד בזעם מהמגרש. כחודש לאחר אותה תקרית הוא שוחרר וכעת, נראה כי סיים את דרכו בכדורגל.

ניקולה דרינצ'יץ' מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף הקריירה. דרינצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully