וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס החליט על שילוב מספר שחקני נוער באימוני מכבי תל אביב

25.2.2016 / 14:28

אליאל פרץ ואילון אלמוג הצטרפו לגבי קניקובסקי, ששותף השנה בגביע הטוטו, והחלו להתאמן עם הבוגרים. לא ברור האם מדובר במגמה חדשה או במילוי חוסרים לצורך אימונים. עדן קרבצ'ב עשוי להצטרף אליהם

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מגמה חדשה או מילוי חוסרים? כך או אחרת, פטר בוס החליט השבוע להעלות שחקנים מקבוצת הנוער להתאמן עם הבוגרים והבוקר התאמנו עם הקבוצה הראשונה אליאל פרץ, אילון אלמוג וגבי קניקובסקי.

בעוד שקניקובסקי כבר התאמן בעבר לא מעט בבוגרים ואפילו שיחק בגביע הטוטו העונה, פרץ ואלמוג זוכים לטבילת אש ראשונה עם שחקני הקבוצה הראשונה. פרץ הוא קשר קדמי שמשחק בקבוצת הנוער כחריג גיל. הוא היה מושאל בחלק הראשון של העונה לבית"ר תל אביב רמלה אבל לא השתלב שם וחזר לנוער כשדן גלזר עובר בהשאלה מהנוער לקבוצה מהלאומית. מדובר בשחקן גבוה וכשרוני שייתכן ויקבל דקות בהמשך.

אלמוג הוא בכלל שחקן קבוצת נערים א' של המועדון. מדובר בשחקן קדמי שמנבאים לו עתיד מזהיר במועדון. שחקן צעיר נוסף שעשוי לעלות בקרוב להתאמן עם הבוגרים הוא עדן קרבצ'ב.

שחקן מכבי תל אביב, אליאל פרץ. קובי אליהו
מנבאים לו עתיד מזהיר. פרץ/קובי אליהו

כזכור לאורך כל החודשים האחרונים הקבוצה הבוגרת שילבה באימוניה רק את חביב אוחיון מהנוער. למעט השוער המצוין, לא הוקפצו לבוגרים שחקנים מוכשרים והדבר גרר לא מעט ביקורת מאחר שמעט מאוד שחקני בית עלו לקבוצה הראשונה בשנים האחרונות.

לא בטוח שמדובר אכן במגמה חדשה או בהנחייה שבאה מג'ורדי קרויף או אפילו ממיטש גולדהאר. במכבי יש כאלה שמספרים כי פיטר בוס מאוד אוהב לתרגל באימונים אחד עשר נגד אחד עשר וכשיש לו שחקנים שאינם כשירים הוא צריך שחקנים מקבוצת הנוער, אבל מה שבטוח מדובר במהלך שיכול רק לעודד את הדור הצעיר של האגודה שחושש כי לא יהיה לו מקום בבוגרים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully