וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דג'וקוביץ' כל הזמן מתפתח. הצופים רואים רק את המוצר הסופי"

מאמן הכושר של המדורג 1 בעולם, גבהארד פיל-גריץ', סיפר: "הקוארדינציה של נובאק גבוהה יותר, התנועה שלו כשהוא רץ משופרת. אבל הוא לא מכונה, גם לספורטאי עילית יש ימים רעים"

נובאק דג'וקוביץ' אלוף אוסטרליה 2016. רויטרס
ממשיך להתקדם. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' רשם אתמול (רביעי) נקודת ציון נאה ביותר; ניצחון מספר 700 בקריירה. הסרבי בן ה-28 שולט בטניס העולמי בשנים האחרונות ובעוד כשלושה חודשים ינסה להשיג את תואר הגרנד סלאם היחיד שחסר לו: הרולאן גארוס. בינתיים גבהארד פיל-גריץ' האוסטרי, שמשמש כמאמן הכושר של נולה, החמיא למדורג 1.

"נובאק כל הזמן מתפתח ומשתפר. הקוארדינציה שלו גבוהה יותר, התנועה שלו כשהוא רץ משופרת, הטניס שלו הרבה יותר טוב מלפני חמש-שש שנים", סיפר פיל-גריץ', "הוא מתכונן לכל טורניר בצורה דקדקנית כי בכל טורניר יש תנאים אחרים. המשטח שונה, הלחות שונה. הצופים רואים רק את המוצר הסופי, הם לא מבינים כמה הכנה הוא עושה לפני כן".

מאמן הכושר הוסיף: "נובאק הוא לא מכונה. גם ספורטאים מקצוענים הם בני אדם עם משפחות ועם בעיות, גם לספורטאי עילית יש ימים רעים. אנחנו רוצים להמשיך לעבוד בצורה חכמה כי מדובר בשנה לא קלה. יש את האולימפיאדה ואת גביע דייויס ויכול להיות שנובאק יוותר על טורניר או שניים. אבל זה לא יהיה האולימפיאדה או הדייויס כי בשביל אדם מסרביה מדובר בשני דברים מאוד חשובים".

מאמנו של נובאק דג'וקוביץ', בוריס בקר (ימין) עם מאמן הכושר גבהארד פיל-גריץ' (שני מימין). GettyImages
פיל-גריץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully