וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר עדיין נרגשת: "יש באזז במתחם האימונים שלנו בימים האלה"

למרות ההפסד האכזרי לארסנל, השועלים ממשיכים להוביל את הפרמיירליג ומחכים לנוריץ': "אנחנו לא לחוצים. בשנה שעברה היינו, כשניסינו להישאר בליגה. מדהים להוביל את הליגה", אמר אנדי קינג

one

למרות ההפסד האכזרי במחזור האחרון מול ארסנל, לסטר עדיין מוליכה את הפרמיירליג באופן סנסציוני. 12 מחזורים בלבד נותרו עד לסיום העונה ובשבת, השועלים ינסו לפתוח מחדש את הפער שלהם בפסגה, לפחות זמנית, כאשר יארחו את נוריץ' שנאבקת נגד הירידה.

למרות הסיטואציה הלא צפויה של הקבוצה, בלסטר ממשיכים לטעון ללא הרף שהם אינם לחוצים: "שמעתי שאנשים אומרים שאנחנו תחת לחץ, אבל זה ממש לא נכון. זה היה נכון בעונה שעברה, כשניסינו בשלב הזה להישאר בליגה הראשונה", אמר קשר הקבוצה, אנדי קינג ל-BBC.

קינג הוסיף: "כמובן שהיינו מאוכזבים מההפסד בשבוע שעבר, בעיקר בגלל הדרך בה הפסדנו. אבל אנחנו נתאושש. אם היו אומרים לנו שנהיה בשלב הזה של העונה ביתרון נקודות על ליברפול, מנצ'סטר סיטי או ארסנל, היינו קונים את זה. הדברים עובדים מאוד טוב עבורנו כרגע ואתם יכולים לדמיין איזה באזז יש במתחם האימונים שלנו בימים האלה. זה מדהים לשחק בקבוצה שמובילה את הפרמיירליג, אני נהנה מכל דקה".

לקראת היורו הוסיף קינג: "ההשתתפות במשחקים הגדולים האלה תעזור לי גם בקיץ, עם נבחרת ויילס ביורו. כולנו לא מנוסים בטורנירים גדולים מהסוג הזה, אז ככל שנשחק לפני הטורניר ביותר משחקים גדולים, זה יעזור לנו לבוא מוכנים. יש לנו את גארת' בייל וארון ראמזי, שרגילים לשחק ברמות האלה, אבל עבור האחרים, להיות חלק ממשחקים גדולים זה משהו שיעזור".

אנדי קינג שחקן לסטר. GettyImages
עם הפנים ליורו. קינג/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully