וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד החמיא לקרי: "שחקן נהדר שעשה מהלכים נהדרים". בוש גמר את העונה?

גארד מיאמי התמוגג מכוכב הווריירס, שהשווה שיא NBA של שלשות במשחקים רצופים וגם קלע יותר מ-40 נק' בפעם ה-9 העונה. הפורוורד ייבדק אצל מומחה. בריאנט נפרד מממפיס והערב הרע של צ'ארלס בארקלי

AP

בווידאו: קיירי אירווינג מדבר על פשפשים

ראש החץ של ה-NBA ממשיך להראות טוב לקראת הישורת האחרונה של הליגה כשארבעת הקבוצות המובילות, גולדן סטייט, סן אנטוניו, אוקלהומה סיטי וקליבלנד רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחונות, כשסטף קרי ממשיך לשבור שיאים. בסך הכל, עוד לילה רגיל בליגה הטובה בעולם.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט. AP
לא מפסיק לשבור שיאים. קרי/AP

המספרים

* ראסל ווסטברוק רשם משחק רביעי ברציפות עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לפחות. מדובר ברצף השני הכי ארוך העונה.

* סטף קרי רשם משחק תשיעי העונה עם 40 נקודות לפחות והוא מוביל את ה-NBA בקטגוריה הזו.

* קרי רשם שלשה אחת לפחות ב-127 המשחקים האחרונים שלו בעונה הרגילה. זהו שיא NBA משותף עם קייל קורבר.

* טורונטו מחזיקה במאזן ביתי של 3:18 מול מינסוטה - שיא מועדון מול כל קבוצה.

* פאו גאסול הוא השחקן השלישי בהיסטוריה בלבד שמחזיק בממוצע דו ספרתי של ריבאונדים במשך 15 עונות או יותר. השניים האחרים הם צ'ארלס בארקלי ורוברט פאריש.

* וינס קארטר עבר את צ'ארלס בארקלי עלה למקום עלה למקום ה-24 ברשימת קלעי כל הזמנים עם 23,759 נקודות

צ'ארלס בארקלי בקרב פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. GettyImages
ערב לא טוב למספרים. בארקלי/GettyImages

קרי התייחס לתצוגה שלו בניצחון על מיאמי: "זה היה מבחן ענק עבורנו, משחק חוץ לא פשוט וכל פעם שמשחקים מול קבוצת פלייאוף זה בכלל לא פשוט".

דויין וייד התייחס גם הוא לסטף: "שחקן נהדר עשה מהלכים נהדרים בסיום המשחק. עשינו מספיק כדי לנצח, אך לבסוף כשלנו. אם נשחק ככה בהמשך העונה ננצח את רוב המשחקים שלנו".

בחדשות אחרות, בהיט מודאגים מאוד מהמצב של כריס בוש וקריש הדם ברגלו. בוש החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו מאז פגרת האולסטאר ונראה שהוא עלול לסיים את העונה בפעם השנייה ברציפות אחרי פגרת האולסטאר. בוש ייפגש עם מומחה לעניין שצפוי לתת לו תשובה בקרוב האם יוכל לחזור לשחק כדורסל העונה.

לברון ג'יימס היה מאושר מהתצוגה של הרכש החדש של הקאבס, צ'אנינג פריי, שקלע 15 נקודות בבכורה שלו: "אמרתי לו לזרוק בכל פעם שאני מוסר לו. אמרתי לו שלא אמסור לו אם לא תהיה לו זריקה. הוא מוסיף לו מימד דינמי שלא היה לנו עד כה".

קובי בריאנט נפרד מממפיס אחרי עוד הפסד של הלייקרס: "אני רוצה להגיד תודה לאוהדים של ממפיס. חשוב לי שהם ידעו כמה הערכתי אותם לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully