וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה בין המועמדים להחליף את אנדרה וילאש בואש בזניט

על פי דיווח באיטליה, נציגי המועדון הרוסי כבר גיששו אצל הפורטוגלי שעומד על הקווים של פיורנטינה. סוזה נחוש לאמן קבוצה שמשחקת בצורה קבועה בליגת האלופות ולא חוששת להשקיע

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר הספורט היומי

פאולו סוזה הוא אחד מהמועמדים המובילים לאמן את זניט סט. פטרסבורג בעונה הבאה ולהליף את אנדרה וילאש בואש שיעזוב בקיץ. על פי דיווחים באיטליה, נציגים של הקבוצה הרוסית כבר פנו לפורטוגלי שמאמן את פיורנטינה כדי לבדוק האם הוא יהיה מעוניין בתפקיד.

לסוזה יש חוזה בפיורנטינה עד קיץ 2017, כשלמועדון יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. הפורטוגלי מוליך את הוויולה לעונה טובה מאוד והיא מדורגת במקום השלישי בסרייה א', מרחק שש נקודות מהפסגה. יחד עם זאת, בינואר נוצרה מתיחות בינו לבין הנהלת המועדון על רקע העיכוב בהחתמת שחקני רכש ולא מן הנמנע שאם זניט תרצה להחתים אותו, הנהלת פיורנטינה תאפשר לו לעזוב. כמובן שקיימת אפשרות שהקבוצה הרוסית תהיה צריכה לפצות את האיטלקים.

סוזה אימן את מכבי תל אביב עונה אחת, עבר לעונה אחת בבאזל וכעת יש סיכוי שהוא יעזוב גם את פיורנטינה אחרי שנה. הפורטוגלי נחוש לאמן בקבוצה שמגיעה בצורה קבועה לליגת האלופות ושלא חוששת להשקיע כסף רב כדי להתקדם. מהבחינה הזו זניט עונה על הדרישות שלו.

מאמן פיורנטינה, פאולו סוזה. GettyImages
לא היה מרוצה מהפעילות של הנהלת פיורנטינה בחלון ההעברות של ינואר. סוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully