וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "קשה לתכנן קדימה בישראל, כי אנחנו לא יודעים מתי נשחק"

25.2.2016 / 10:09

מאמן מכבי תל אביב התלונן: "בהולנד יודעים את המועדים של כל המשחקים קדימה, לכל העונה" והוסיף: "אנחנו מנצחים את כל המשחקים שלנו, אבל גם באר שבע". סה: "אין לי בעיה לעלות מהספסל"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת את בני יהודה ותנסה לצמק פער נוספת באופן זמני את הפער מהפועל באר שבע בראשות ליגת העל לשתי נקודות. לקראת המשחק, המאמן פטר בוס דיבר במסיבת העיתונאים השבועית של האלופה.

המאמן אמר בפתח דבריו: "לא נתתי לשחקנים עוד יום חופשי הפעם. יש לנו, כמו תמיד, אימון היום ואימון מחר. אי אפשר להתאמן יותר מדי לפני משחק, בו אתה צריך את כל האנרגיות שלך. קשה יותר בישראל, כי אנחנו לא יודעים מתי נשחק. בהולנד יודעים את המועדים של כל המשחקים קדימה, לכל העונה, אבל פה זה לא המצב ואי אפשר לתכנן דברים קדימה".

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכוננים לבני יהודה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

לקראת שבת הוא הוסיף: "ראיתי את בני יהודה משחקת כבר הרבה פעמים. בדרך כלל, כשקבוצות משחקות נגדנו, הן משנות שיטה, אבל גם באר שבע חזקה, אז ראינו בערך איך בני יהודה תשחק גם מולנו. הבעיה הכי גדולה של מכבי כרגע? אנחנו חמש נקודות מאחורי באר שבע. אנחנו מנצחים את המשחקים שלנו. רק בסוף העונה נראה אם באר שבע יותר טובה ממכבי. מאז שאני כאן, הם ניצחו את כל המשחקים, אבל גם לנו כבר יש שמונה ניצחונות. שתי הקבוצות חזקות ויהיה מעניין עד לסיום העונה".

בוס נשאל על ההגנה והגיב: "הסברתי כבר הרבה פעמים שעושים הגנה עם כל הקבוצה. נגד בית"ר זה לא היה טוב, אבל אתם מדברים על שחקני ההגנה וזה לא נכון. במשחק האחרון היריבה כבשה רק בדקה האחרונה, אחרי כדור קרן וזה בגלל שההגנה הקבוצתית לא הייתה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דור פרץ, אורלנדו סה, טל בן חיים שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה יותר סדר בלוח המשחקים. סה באימון/קובי אליהו

לגבי מצב הסגל והשיטה הוא אמר: "בן חיים שיחק בכל משחק כשהגעתי. הוא נפצע ויצא מההרכב ומאז אחרים משחקים. בשבוע שעבר הוא עשה איתנו רק אימון מלא אחד ומבחינתי זה לא מספיק כדי להיות בהרכב במשחק חשוב כל כך כמו שהיה לנו מול הפועל חיפה. אנחנו מחליטים מי ישחק לפי השחקנים שלנו ולפי היריבה. מול חיפה, הם רצו הרבה עד לדקה ה-60 ואז עברנו לשני קשרים. אולי נעשה את זה גם הפעם. הכל אפשרי".

לסיכום הוא הוסיף: "הבאנו שחקנים שמתאימים לשיטה בה אנחנו רוצים לשחק. המטרה בהבאתם היא לעזור לקבוצה לזכות בדאבל. האריס לא שיחק הרבה בספרד, אבל משחק כאן בכל המשחקים. אורלנדו נפצע במשחק הראשון שלו, בגביע ורק במחזור האחרון יכולנו להשתמש בו שוב, כשחקן מהספסל. ברק יצחקי פצוע ולא יכול לשחק".

חלוץ הצהובים, אורלנדו סה, שחוזר לעניינים, אמר: "לצערי נפצעתי במשחק הראשון, בו כבשתי, אבל למכבי יש אנשי מקצוע טובים והם עזרו לי. אני במצב הרבה יותר טוב, אבל עוד לא הכי טוב. אני מתאמן קשה בכל יום כדי להשתפר ולעזור לקבוצה. כל היריבות שלנו מציבות 11 שחקנים מאחורי הכדור ורוצות להראות יותר במשחקים מול מכבי, אז לפעמים קשה לכבוש. אני אנסה לעזור, אבל הקבוצה עושה עבודה טובה ומנצחת. אנחנו כובשים יותר מבאר שבע ומנצחים את המשחקים שלנו, בואו נראה מה יהיה הלאה".

על היכולת הוסיף הפורטוגלי: "לפעמים צריך לשחק מכוער כדי לכבוש. לפעמים האוהדים והתקשורת לא אוהבים את זה, אבל אנחנו רוצים רק לכבוש ולנצח. לא משנה אם אנחנו משחקים טוב. ברור שיותר נחמד לשחק טוב, אבל אם צריך לשחק מכוער, למה לא? מבחינתי אין בעיה לפתוח או לעלות מהספסל. אני רוצה לעזור למכבי לנצח וצריך לשאול את המאמן אם אני כשיר מספיק. זו לא ההחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully