וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: עשרה מעל 30, שלושה מעל 40

מחזור פורה במיוחד בליגת החלומות הוביל למהפך בצמרת הטבלה המצטברת כשיוסי יהודה מוביל בקרב על 25 אלף שקלים. 562 קבוצות השיגו מעל 200 נקודות שבועיות. המשחק בין חיפה לראשון לציון לא יכלל במסגרת המחזור הבא

אייזיק רוזפלט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
אייזיק רוזפלט שחקן הפועל חולון/ברני ארדוב

המחזור השביעי בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (רביעי) בתום משחק הניצחון של מכבי אשדוד/באר טוביה על מכבי ראשון לציון 84:86, ויצר מהפך בצמרת הטבלה הכללית. קבוצת Piazza4 של גיא פיאצה עלתה למקום הראשון בפער משמעותי עם 1242 נקודות כלליות, ביתרון של 23 נקודות על קבוצת דני קונסנס 4. כזכור, המנצח הגדול של ליגת החלומות יזכה בסוף השנה לפרס כספי של 25 אלף שקלים, כשגם הזוכים במקומות 2-10 יזכו בפרסים כספיים. אגב, במקום השלישי מתייצב שרון רכטמן, זוכה השנה שעברה, שמראה שהזכייה לא הייתה מקרית.

המחזור הנוכחי היה אחד הפוריים ביותר של שחקני ליגת העל וליגת החלומות. לא פחות מעשרה שחקנים, מספר שיא העונה, היו שווים לקבוצות השונות מעל 30 נקודות, כששלושה שחקנים היו שווים מעל 40 נקודות. השחקן המשתלם ביותר היה זה שבוע שני ברציפות אייזיק רוזפלט עם 47 נקודות, בדיוק כמו צ'ארלס תומאס ממכבי אשדוד. דריל מונרו ממכבי ראשון לציון חזר לעצמו עם 42 נקודות, פול דילייני עם עוד שבוע נהדר של 39 נקודות וגרגורי ורגאס ממכבי חיפה סגר את חמשת המצטיינים עם 37 נקודות.

הזוכה השבועי בכדורסל MOLETN הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל הוא יוסי יהודה עם קבוצת "שלום שלום שלום" שהשיגה לא פחות מ-267 נקודות שבועיות, והוא ממוקם במקום ה-95 המצטבר. 562 קבוצות השיגו 200 נקודות ויותר השבוע. יהודה החזיק את שלושת המצטיינים של המחזור - אייזיק רוזפלט, דריל מונרו וצ'ארלס תומאס, שהיה הקפטן שלו, ביחד עם יהונתן שולדבראנד, רג'י באקנר, יפתח זיו, ג'ון דיבלתומיאו וגוני יזרעאלי. המאמן שלו השבוע היה מיקי גורקה. אחד היתרונות של קבוצתו היה ששבעה מתוך שמונה שחקניו ניצחו וזיכו אותו ב-5 נקודות נוספות.

seperator

בליגת החלומות VIP הגדיל שלומי פרי, דובר מנהלת ליגת העל בכדורסל, את יתרונו עם 1146 נקודות במצטבר, כשבמקום השני ממשיך להחזיק בכבוד חשבון הטוויטר של פייק סרוסי, עם 57 נקודות פחות. אל המקום השלישי עלה המצטיין השבועי של ליגת ה-VIP, אור שקדי, שהשיג השבוע 202 נקודות. גם בתחתית הליגה מהפך כששון דניאל חלף על פני יועד בית יוסף שירד אל המקום האחרון.

המחזור השמיני בליגת החלומות ייפתח לחילופים היום ויינעל רבע שעה לפני פתיחת המשחק הראשון של המחזור השמיני בין הפועל חולון להפועל תל אביב, ביום שבת בשעה 19:30. המשחק בין מכבי ראשון לציון למכבי חיפה, במסגרת המחזור הקרוב, לא יכלל במחזור הבא, לאחר שנדחה בשבוע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully