וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מגן על קרי: "מגוחך לומר שהוא לא מכבד את היריבים שלו"

אחרי החגיגה המופגנת של כוכב גולדן סטייט מול הספסל של אטלנטה, המאמן מעניק לו גיבוי מלא: "לפני 20 שנה היו מפרקים אותו, היום הליגה שונה". שיפור במצבו של בוש: "הוא מתאמן חלקית"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
תדמית המאמי הלאומי נסדקת? קרי/GettyImages

כולם אוהבים לאהוב את סטף קרי, אבל אחרי המשחק מול אטלנטה, מושמעת בארצות הברית גם ביקורת כלפיו. במהלך המשחק, אחרי צליפה אופיינית מחוץ לקשת, פנה קרי לעבר הספסל של ההוקס וחגג בצורה מופגנת, שלא עברה בשקט. בסיום סטף הסביר שהמחווה כוונה לעבר קנת בייזמור, שחקן ההוקס ששיתף פעולה עמו בעבר במדי הווריירס, אבל בתקשורת האמריקאית לא התרשמו ותהו האם מדובר בחוסר כבוד מצידו של MVP העונה שעברה, שהחיבה אליו הייתה עד היום בגדר קונצנזוס.

הערב (רביעי), באימון המסכם לפני משחק החוץ מול מיאמי, סטיב קר התייחס לתקרית וגיבה את כוכבו. "לא אהבתי את כל התגובות למה שהיה. לסטף יש כבוד ליריבים שלו, מגוחך לחשוב אחרת. אני חושב שההוקס הבינו שהוא לא מנסה להראות שום דבר לאף אחד. הוא בסך הכל חגג את ההצלחה שלו ושל הקבוצה שלו", אמר.

אגב, אף אחד מאנשי ההוקס לא הגיב למקרה עד עכשיו, כולל בייזמור עצמו, שסירב לאמת את הטענות של קרי. "אני לא חושב שדברים כאלה מסכנים את סטף וחושפים אותו לאפשרות ששחקנים יריבים ינסו להתנקם בו", אמר קר. "זה אולד סקול. אולי לפני 20 שנה היו מחזירים לו ודואגים שיקרה לו משהו בגלל זה. צ'ארלס אוקלי, למשל, היה מפרק אותו על דבר כזה, אבל היום הוא היה מושעה מחמישה משחקים אם היה עושה דבר כזה. הליגה השתנתה, זה עידן אחר".

כריס בוש שחקן מיאמי היט חוגג. GettyImages
מנסה לשדר עסקים כרגיל. בוש/GettyImages

גם אצל מיאמי, היריבה של הווריירס הלילה, עסוקים בעיקר בעניינים שמחוץ לפרקט. הערב פורסם ב-ESPN כי על אף החשש מכך שכריס בוש שוב סובל מקריש דם, הפורוורד של מיאמי לוקח חלק פעיל באימוני ההיט. "הוא מצטרף לחלקים קטנים באימון, זורק קצת, מזיע קצת", העיד דווין וייד. "הוא עדיין חלק משמעותי בקבוצה שלנו. אמרתי את זה בעבר - כשהוא בסביבה, יש אווירה טובה. חשוב מאוד שהוא עדיין מסתובב באזור".

למרות הבשורות המעודדות, מצבו של בוש עדיין לא ברור. ההיט טרם חשפו את תוצאות הבדיקות שנערכו לו, אך על פי דיווחים, המצב חמור מכפי שחשבו מלכתחילה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully