וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה 84:86 את מכבי ראשון לציון

ממש כמו בחצי גמר הגביע, צביקה שרף ושחקניו ידעו להכניע את הכתומים בסיום צמוד. צ'רלס תומאס היה עצום עם 33 נקודות ו-10 ריבאונדים. איבוד כדור קריטי של דאוסון סידר למארחים את הניצחון

one

המחזור ה-20 בליגת העל בכדורסל הסתיים הערב (רביעי) עם 84:86 של מכבי אשדוד על מכבי ראשון לציון. רק בשבוע שעבר ניצחה הקבוצה של צביקה שרף את הכתומים בתום דרמה של שתי הארכות בחצי גמר הגביע וגם הפעם היא הייתה הטובה יותר לאחר סיום צמוד, כאשר צ'רלס תומאס מככב עם 33 נקודות ו-10 ריבאונדים ושון דאוסון רושם איבוד מכריע. הפסד שביעי בשמונת המחזורים האחרונים לראשון.

איזה משחק/מערכת וואלה! NEWS, שרון מולדובן

מהלך המשחק

ההגנה של אשדוד לא ממש הגיעה למשחק וראשון ניצלה זאת ל-2:10 מהיר. אשדוד חזרה, אבל הכתומים המשיכו לצלוף בדרך ל-23:31 בסיום הרבע הראשון. אשדוד התעוררה בתחילת הרבע הבא וגם שיפרה את ההגנה משמעותית. זה הספיק לה כדי לרדת להפסקה במינוס שלוש בלבד. 43:46 לכתומים אחרי מחצית אחת. גם הרבע הבא היה צמוד, כאשר צ'רלס תומאס מפציץ ומגיע ל-28 נקודות ומנגד, דריל מונרו ושון דאוסון משאירים את ראשון בעניינים. המארחים סיימו את הרבע ביתרון מינימלי, 65:66. אשדוד כבר נראתה בדרך לניצחון, אבל כמה טעויות בדקות הסיום הובילו לשוויון. לראשון היה את הכדור, אבל דאוסון איבד אותו לגארט, שרץ מחוף לחוף ונעצר בעבירה. הוא קלע שתיים מהקו, דאוסון החטיא זריקת התאבדות מנגד וזה נגמר עם 84:86 לאשדוד.

קלעו לאשדוד: צ'רלס תומאס 33 (13 מ-15 מהשדה, 10 ריבאונדים), איזייאה סוואן 22 (5 איבודים), דיאנטה גארט 11 (9 אסיסטים), יהונתן שולדבראנד 6, ווילי וורקמן 5, אור סולומון 3 (10 ריבאונדים), יהוא אורלנד 2, ג'רמיין הול 2, מייקל גלאדנס 2, נאור שרון שיחק ולא קלע.

קלעו לראשון: דריל מונרו 30 (13מ-19 לשתיים, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים), שון דאוסון 25, אבי בן שימול 10 (6 אסיסטים), מארק ליונס 8, כריס רייט 4, ניצן חנוכי 3, קווין פאלמר 2, עידן זלמנסון 2, טוני יאנגר שיחק ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully