וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מנצ'סטר יונייטד עלתה לשמינית אחרי 1:5 על מידטיילנד

השדים האדומים, שהפסידו 2:1 בדנמרק פיגרו 1:0, אבל בודורוב השווה (32 עצמי) ורשפורד בן ה-18 שהוזנק להרכב ברגע האחרון הפך עם צמד מדהים (64 ו-75). הררה (88 בפנדל) ודפאי (90) הוסיפו. ויאריאל הדיחה את נאפולי, דורטמונד, טוטנהאם ושחטאר עלו

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם 15 משחקים מסקרנים במיוחד, כאשר המשחק הדרמטי ביותר נערך באולד טראפורד שם הביסה מנצ'סטר יונייטד 1:5 את מידטיילד ומחקה את ה-2:1 מדנמרק בזכות צמד של מרקוס רושפלד, ילד בן 18 שהוזנק להרכב ברגע האחרון. דורטמונד עלתה אחרי 0:1 בחוץ על פורטו ו-0:3 בסיכום המשחקים. טוטנהאם הביסה 0:3 את פיורנטינה ושחטאר דונייצק הפתיעה באותה תוצאה את שאלקה והדיחה את הגרמנים. גם ליברפול, לאציו, בילבאו, באזל ולברקוזן עלו לשמינית הגמר. ההגרלה של השלב הבא תיערך ביום שישי בשעה 14:00.

כל העולות לשמינית הגמר: פנרבחצ'ה, ולנסיה, ליברפול, ספרטה פראג, לאציו, שחטאר דונייצק, אתלטיק בילבאו, באייר לברקוזן, טוטנהאם, בורוסיה דורטמונד, מנצ'סטר יונייטד, סביליה, ויאריאל, באזל.

מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
הוזנק להרכב והציל את יונייטד. רשפורד בן ה-18 חוגג/רויטרס

ליברפול - אוגסבורג 0:1 (0:1 בסיכום שני המשחקים)

אחרי ה-0:0 בגרמניה, ליברפול השלימה את העבודה עם 0:1 באנפילד, שהעלה אותם לשמינית הגמר. שחקניו של יורגן קלופ עלו הערב (חמישי) לכר הדשא, בידיעה שכל שער של האורחים עלול לסבך אותם ולמנוע מהם את המשך הדרך בליגה האירופית. כנראה שהמנוחה שקיבלה הקבוצה בסוף השבוע עשתה את שלה, כי המייטי רדס היו חדים ועשו את העבודה לאחר משחק טוב שלהם. למרות שיצרו לא מעט מצבים, כאשר על התזמורת מנצחים פליפה קוטיניו ודניאל סטארידג', בסופו של דבר היה זה הפנדל שהבקיע ג'יימס מילנר כבר בדקה החמישית, שעשה את ההבדל ושלח אותם לשמינית הגמר.

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
הסתפקו בניצחון דחוק. שחקני ליברפול/GettyImages

דקה 5, גול! מילנר העלה את ליברפול ל-0:1 בפנדל, לאחר נגיעת יד טיפשית של דומיניק קור בעקבות קרן של האנגלים.

דקה 22: מהלך מצוין של סטארידג' ברחבה הסתיים בכדור נהדר לקוטיניו, שהחמיץ ממצב נוח מול השוער.

דקה 27: בעיטה לא רעה של אלברטו מורנו מחוץ לרחבה נהדפה.

דקה 36: החזרת כדור רעה של לוקאס לשוער הגיעה לקיובי, שבעט החוצה מזווית קשה.

דקה 39: שיתוף פעולה מצוין בין קוטיניו לסטארידג' בתוך הרחבה, בסופו האנגלי בעט כדור חזק שנהדף לקורה על ידי היץ.

דקה 49: סטארידג' ניצל איבוד כדור, עבר את השומר שלו ברחבה ושלח בעיטה בסמוך לקורה.

דקה 70: מצב נהדר לגרמנים, וורנר קיבל כדור עומק מצוין והגיע מול מיניולה, אך יציאה טובה של השוער הבלגי מנעה שוויון.

דקה 77: ג'ורדן הנדרסון הגיע למצב טוב לאחר ערבוביה ברחבה, אך בעט היישר לגופו של היץ.

דקה 87: בעיטה חופשית טובה של סטפילידיס חלפה קרוב לעמוד.

מארלוס שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
גולאסו של ממש. מארלוס/רויטרס

שאלקה - שחטאר דונייצק 3:0 (3:0 בסיכום שני המשחקים)

מי היה מאמין? אחרי שכשלה לכבוש במשחקה הביתי באוקראינה, הגיעה שחטאר דונייצק לגרמניה, והשלימה את העבודה דווקא בגלזנקירשן, כשהביסה את שאלקה בביתה 0:3 בדרך לשלב הבא. מארלוס כבש שער יפהפה בעקב, גם פקונדו פריירה ווויקטור קוולנקו כבשו.

דקה 27, גול! כדור רוחב של פקונדו פריירה לרחבה הסתיים בשער נהדר של מארלוס עם העקב, 0:1.

דקה 63, גול! פקונדו פריירה הבקיע מול שער ריק לאחר מסירה של טייסון, 0:2.

דקה 77, גול! בישול נוסף של טייסון שהפעם פרגן לוויקטור קוולנקו, 0:3.

שחקן מידטיילנד, פיונה סיסטו. AP
הדהים את אולד טראפורד עם שער נפלא. סיסטו/AP

טוטנהאם - פיורנטינה 0:3 (1:4 בסיכום המשחקים)

התרנגולים הודחו מהגביע האנגלי השבוע אחרי שהפסידו 1:0 בבית לקריסטל פאלאס ואיבדו את האפשרות לזכות בגביע, אבל לפחות באירופה הקבוצה של פוצ'טינו עושה חיל עם ניצחון חלק שמעלה אותה לשלב הבא. פאולו סוזה ושחקניו מנגד ייאלצו לעשות בדק בית אחרי הופעה פושרת מאוד בוויט הארט ליין.

דקה 25: גול! טוטנהאם עולה ל-0:1 אחרי שריאן מייסון קיבל כדור מדלה אלי בתוך הרחבה ובעט לפינה ופנימה.

דקה 63, גול! טוטנהאם עולה ל-0:2 בדרך הבטוחה לשלב הבא. שוער פיורנטינה הדף בעיטה של צ'אדלי, אבל לאמלה השתלט על הריבאונד ובעט לפינה ופנימה.

דקה 81, גול! טוטנהאם עולה ל-0:3 ומשפילה את פאולו סוזה ושחקניו. גונסאלו רודריגס קפטן האורחים כבש לשערו הוא אחרי שדחק פנימה כדור רוחב של טריפר מצד ימין.

פורטו - בורוסיה דורטמונד 1:0 (3:0 בסיכום המשחקים)

השוורצגלבן ניצחו 0:2 במשחק הראשון, שהיה חד צדדי במיוחד וגם בדרגאו המאיים בדרך כלל הקבוצה של טוכל ממש לא התקשתה. דורטמונד הגיעה למשחק הזה בהרכב חזק ונהנתה משער מוקדם של מלך השערים שלה אובמיאנג שהפציץ למשקוף כדור שפגע בקסיאס וחדר לרשת. דורטמונד, שנחשבת אולי לקבוצה הכי חזקה במפעל הזה, תחכה ליריבה שלה בשלב הבא. פורטו, שפספסה ברגע האחרון את שמינית גמר האלופות, סיימה עונה אירופית מוקדם מהרגיל.

דקה 23, גול! דורטמונד עולה ל-0:1 בפורטוגל ו-0:3 בסיכום המשחקים אחרי שמרקו רויס בעט כדור מהאוויר. קסיאס הדף אבל הכדור הגיע לאובמיאנג הלוהט שבעט למשקוף כדור שפגע בשוער הפורטוגלי וחדר לרשת.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, חואן מאטה. GettyImages
החמיץ פנדל ברשלנות. מאטה/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - מידטיילנד 1:5 (3:6 בסיכום המשחקים)

וואו, איזה משחק באולד טראפורד. לואי ואן חאל, שהפסיד 2:1 במשחק הראשון בדנמרק והיה חייב ניצחון, התבשר ממש בחימום שמרסיאל נפצע ונאלץ לפתוח במקומו בחוד עם מרקוס רשפורד בן ה-18, שערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של מנצ'סטר יונייטד והחזיר בגדול עם צמד מרגש שהוביל מהפך אחרי פיגור מוקדם של 1:0. הררה בפנדל ודפאי הוסיפו צמד מאוחר ושלחו את השדים האדומים לשמינית הגמר.

דקה 28, גול! לא ייאמן, סיסטו השכיב את בלינד וקאריק ובעט לפינה הרחוקה של רומרו ופנימה. 0:1 מדהים למידטיילד ו-1:3 בסיכום המשחקים.

דקה 32, גול! היתרון של הדני לא החזיק מעמד יותר מדי, כאשר בודורוב נגח לשערו הוא את השוויון אחרי כדור רוחב לא מסוכן של דפאי. 1:1 באולד טראפורד.

דקה 43: יונייטד הייתה צריכה להשלים את המהפך אחרי שרומר הכשיל את הררה ברחבה, אבל חואן מאטה בעט את הפנדל חלש לפינה ואנדרסן הדף.

דקה 64, גול! יונייטד עולה ל-1:2 ומי כבש? מרקוס רשפורד הילד בן ה-18 שהוזנק להרכב ברגע האחרון במקום מרסיאל קיבל כדור ממאטה שיישר למרכז ובעט לרשת מקרוב.

דקה 75, גול! מרקוס רשפורד לא ישכח את היום הזה לעולם. הילד קיבל הרמה מוארלה מצד ימין, נותר בלתי מכוסה ובעט בקור רוח של שחקן ותיק לפינה ופנימה. 1:3 ליוניייטד שנמצאת בדרך לשלב הבא.

דקה 88, גול! אנדר הררה חתם את הניצחון של השדים האדומים עם פנדל מדויק אחרי הכשלה של האנסן ברחבה.

דקה 89: רומר ביצע עבירה גסה על דפאי והורחק בצהוב שני.

דקה 90, גול! זה כבר 1:5 גדול למנצ'סטר יונייטד. ממפיס דפאי התנהל עם הכדור מחוץ לרחבה וירה שטוח לפינה ופנימה.

שחקני ויאריאל חוגגים. AP
שער עם הרבה מזל, אבל יקר מאוד. שחקני ויאריאל חוגגים/AP

נאפולי - ויאריאל 1:1 (2:1 בסיכום המשחקים)

אחרי שהחמיצה הזדמנות לעלות למקום הראשון באיטליה וסיימה ב-1:1 מול מילאן במחזור הליגה האחרון, נאפולי נפרדה גם מאירופה עם תיקו מאכזב מאוד מול ויאריאל המפתיעה. המשחק הזה נפתח טוב מאוד מבחינת המארחים עם שער מוקדם של האמשיק (17), אבל תומאס פינה השווה בשער עם הרבה מזל ששלח את הצוללת הצהובה לשמינית הגמר והמשיך עונה נהדרת שלה גם בליגה וגם באירופה.

דקה 17, גול! מארק האמשיק השתלט על כדור מהאוויר מחוץ לרחבה וירה לפינה של אראולה. 0:1 לנאפולי שמוחקת מהר את ה-1:0 מהמשחק בספרד.

דקה 59, גול! ויאריאל משווה ל-1:1 שמקרב אותה מאוד לשמינית הגמר. תומאס פינה ניסה להרים מצד שמאל, אבל הכדור שלו הסתובב לעבר השער וחדר לרשת של ריינה.

משחקים נוספים:

קרסנודאר - ספרטה פראג 3:0 (4:0 בסיכום המשחקים)
לאציו - גלאטסראיי 1:3 (2:4 בסיכום המשחקים)
מולדה - סביליה 0:1 (3:1 בסיכום המשחקים)
אולימפיאקוס - אנדרלכט 2:1 (2:2 בסיכום המשחקים, הבלגים עלו)
ראפיד וינה - ולנסיה 4:0 (10:0 בסיכום המשחקים)
באייר לברקוזן - ספורטינג ליסבון 1:3 (1:4 בסיכום המשחקים)
פ.צ. באזל - סט. אטיין 1:2 (4:4 בסיכום המשחקים, השוויצרים עלו)
אתלטיק בילבאו - מארסיי 1:1 (1:2 בסיכום המשחקים)
בראגה - סיון 2:2 (3:4 בסיכום המשחקים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully