וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון הילטון התנצל בפני קיירי, לילארד השווה שיא בן 46 שנים

אחרי פרשת הפשפשים, במלון שלחו התנצלות לשחקן: "מטפלים בבעיה". הגארד צלף את דרכו לשיא מועדון וותיק. הארדן השתווה לקרי, הייוורד התקרב לבילאפס ומי היא הקבוצה הטובה בליגה בחודש האחרון?

AP

בווידאו: קיירי אירווינג מדבר על הפשפשים

תשע מעשר הקבוצות ששיחקו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA מציגות מאזן שלילי, אך חלקן דווקא כן נאבקות על מקומות בפלייאוף. הבעיה היא שמדובר על המקומות האחרונים בפלייאוף המערב, שיסדרו להם את התענוג המפוקפק של לפגוש את גולדן סטייט או סן אנטוניו בסיבוב הראשון בפוסט סיזן. סקרמנטו ניצחה את דנבר ונכנסה למיקס בעוד יוטה עלתה למקום השמיני אחרי שניצחה את הרוקטס בהארכה. הקבוצה היחידה עם מאזן חיובי, פורטלנד, גברה על ברוקלין והפכה לקבוצה הטובה ביותר בחודש האחרון עם מאזן של 1:11. בנושא אחר, בקליבלנד ממשיכים להתעסק עם הפשפשים שנשכו את קיירי אירווינג, שאפילו קיבל התנצלות.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד. AP
שובר שיאים. לילארד/AP

המספרים

* דמיאן לילארד הוא השחקן היחיד העונה שקלע יותר מ-30 נקודות בחמישה משחקים רצופים

* שחקן הבלייזרס האחרון שקלע מעל 30 נקודות בחמישה משחקים ברציפות היה ג'ף פיטרי, בעונה הראשונה של המועדון - 1970/71

* סי ג'יי מקולום השיג את המשחק השישי שלו העונה עם מעל ל-30 נקודות

* פורטלנד מחזיקה במאזן הטוב ב-NBA בחודש האחרון (1:11)

* ג'יימס הארדן קלע יותר מ-40 נקודות בפעם השמינית העונה, בדיוק כמו סטף קרי. אין אף שחקן אחר בליגה עם יותר משלושה משחקים

* יוסטון אפשרה לקבוצה יריבה לקלוע יותר מ-100 נקודות בפעם ה-43 העונה

* ג'ון וול השיג את הדאבל דאבל השני שלו העונה. עם זאת, הוא מסר יותר מ-10 אסיסטים בפעם ה-34 העונה

* גורדון היוורד השיג 28 נקודות עם רק 7 זריקות לסל (לא כולל עונשין). מדובר בכמות השנייה ב-30 השנים האחרונות לשחקן שזרק רק שבע זריקות. במקום הראשון - צ'ונסי בילאפס (29 נק')

* דימרקוס קאזינס קלע יותר מ-30 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים שלו מול דנבר

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
אישית - השתווה לקרי. קבוצתית - פחות. הארדן/AP

נתחיל עם הסיפור המוזר של הלילה. אחרי שקיירי אירווינג התלונן על התנאים במלון הילטון לפני המשחק מול אוקלהומה סיטי, שם שיחק רק 9 דקות אחרי שנעקץ על ידי פשפשים, במלון התנצלו בפני השחקן. אחרי שטיפלו בנושא עם משרד הבריאות באוקלהומה סיטי, שיחררו הודעה: "אנחנו מתנצלים בפני מר אירווינג, הנוחות של האורחים הם בעדיפות עליונה אצלנו. פשפשים נוטים לעבור בקלות ממקום ממקום עם מזוודות ואנחנו מנסים לטפל בזה במלוא המסירות"

דמיאן לילארד סוחב את פורטלנד לפלייאוף ואחרי המשחק החמישי ברציפות שקלע יותר מ-30 נקודות אמר: "הראנו הרבה לב ולחימה במשחק הזה. לא נכנסו לפאניקה ולא הפסדנו משחקים מהסוג הזה, כפי שקרה לנו בעבר".

דימרקוס קאזינס התייחס לתצוגה שלו מול דנבר ואמר: "אני פשוט משחק את המשחק שלי, זו הדרך הכי טובה לנסח את זה". אגב, זה היה המשחק ה-53 בקריירה של קאזינס עם יותר מ-30 נקודות.

ג'יימס הארדן אמר אחרי ההפסד המאכזב של יוסטון: "כרגע, לא חשוב שיצאנו מתמונת הפלייאוף, חשוב להתרכז ולשחק טוב ונכון. אני חושב ששיחקנו לא רע היום, הם קלעו כמה זריקות קשות שנתנו להם את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully