וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: מפגן פטריוטיות במשחק נבחרת הנשים נגד טורקיה

23.2.2016 / 8:55

לאחר ביזוי המנון "התקווה" במשחק הראשון בין הנבחרות באנקרה צפויים למעלה מ-2,000 אוהדים לדחוף את השחקניות של עדן ענבר במשחק מול אחת הנבחרות החזקות באירופה (19:00, ספורט 5+)

נבחרת ישראל בכדורסל נשים תארח מחר (רביעי) את נבחרת טורקיה (19:00, ספורט 5+) במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות יורובאסקט 2017. הנבחרת של עדן ענבר מגיעה אחרי ניצחון גדול על בוסניה 72:76 ביום שבת, ניצחון שהשאיר סיכוי להעפיל לאליפות אירופה מהמקום השני. באיגוד הכדורסל ובנבחרת מאמינים כי למעלה מ-2,000 אוהדים יגיעו להיכל הדרייב אין בתל אביב כדי לתמוך בשחקניות, במה שמוגדר כמפגן פטריוטיות לאור ביזוי המנון "התקווה" במשחק שנערך באנקרה לפני מספר חודשים. אחד מרגעי השיא אמור להיות שירת "התקווה" כששחקניות הנבחרת כבר הודיעו שישירו בקול רם את ההמנון.

עדן ענבר מאמן נבחרת הנשים בכדורסל. מגד גוזני
משחק קשה מאוד. עדן ענבר/מגד גוזני

טורקיה נחשבת לאחת הנבחרות החזקות באירופה ואולי בעולם כולו, כשהיא מוליכה את טבלת הבית עם מאזן 0:3 וקרובה מאוד להבטיח את העפלתה ליורובאסקט. במשחק הראשון ניצחו הטורקיות 53:72 אך מאז הספיקו להחליף מתאזרחת ואת מקומה של לארה סנדרס תפסה קוונטירה הולינגסוורת', סנטרית בגובה 1.96. הטורקיות הגיעו להישגים נאים בשלוש אליפויות אירופה האחרונות - מקום חמישי ב-2015, מדליית ארד ב-2013 ומדליית כסף ב-2011.

בישראל מודעים לפערי הרמות בין הנבחרות, אך יקוו להציג משחק לחימה והקרבה כדי לנסות ולצמצם אותם כמה שניתן. לפני המשחק יתקיים טקס פרידה משחקני הנבחרת לשעבר מיכל אפשטיין, שמשמשת כיום כפרשנית כדורסל הנשים של ערוץ הספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן ענבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully