וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השחקנים קיבלו יום מנוחה נוסף, בן הרוש בספק לשבת

24.2.2016 / 8:41

כמו בשבוע שעבר, פטר בוס החליט לתת לשחקניו יומיים ללא אימונים. המגן נעדר מהאימון האחרון ובספק גדול למשחק מול בני יהודה. שחקן ויטסה לשעבר תוקף את בוס: "לא היה לו מגע אנושי"

one

במכבי תל אביב ממשיכים במרדף אחרי הפועל באר שבע ואחרי ניצחונה של המוליכה, הצהובים כבר חושבים על המשחק הקרוב מול בני יהודה. המגמה בקבוצה נמשכת וגם השבוע החליט המאמן פטר בוס לתת לשחקניו יומיים של מנוחה. בשבוע שעבר האריך בוס את יום המנוחה ביממה נוספת ויצר 48 שעות ללא אימונים. אתמול החליט בוס לאפשר גם היום יום של מנוחה אחרי שפתח את השבוע ביום ראשון עם יום חופש.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
העניק לשחקנים עוד יום מנוחה. פטר בוס/יוסי ציפקיס

במכבי מסבירים כי ההולנדי מזהה שהשחקנים זקוקים למרווחים גדולים יותר של מנוחה שכן הקבוצה לא זכתה בפגרת הקיץ ליותר מעשרה ימי חופש ומכיוון שמרבית השחקנים משתייכים לנבחרות והיו בפעילות מלאה גם כשהליגה יצאה לפגרות.

אתמול קיימה מכבי תל אביב אימון ממנו נעדר עמרי בן הרוש. המגן השמאלי נפצע בשבת מול הפועל חיפה ועדיין לא התאושש. אתמול הוא עבר טיפולים והוא בספק גדול למשחק מול בני יהודה בשבת. גם שלומי אזולאי וברק יצחקי צפויים להיעדר מהסגל בשל פציעות למרות שיש שיפור במצבם.

בתוך כך, רושדי אשנטך, שחקן ויטסה לשעבר, מעביר ביקורת על מאמן הקבוצה לשעבר פטר בוס. המגן השמאלי עזב את ויטסה בינואר ועבר לווילם 2, ומאשים בזה את בוס. "צוות האימון לא היה הגון איתי, ואני מאשים בעיקר את בוס", תקף את ההולנדי, "מבחינה טקטית בוס מאמן מצוין. הקבוצה שיחקה תחתיו טוב מאוד. חבל שמעולם לא היה שם חיוך". לדבריו, הייתה לבוס בעיה ב"מגע האנושי". הוא טוען ש"הוא חושב כדורגל, כדורגל, כדורגל... הוא היה קר מאוד, חמור סבר. תרבות של הפחדה? פשוט לא הייתה כימיה טובה בינו לבין השחקנים. זה היה פשוט ביזנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully