וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: "מהלך השנה" בכדורסל, שער יפהפה לכוכב העתיד של ריאל מדריד

מכללת ונדרבילט עם שלוש שניות קסומות, חלוץ קבוצת הנוער של הבלאנקוס בביצוע אדיר, הרגל המעוותת של אלוף ה-UFC, רונאלדו עשה היסטוריה (ויש לו גם דיאטה סודית שאמורה להאריך את הקריירה), ולואי ואן חאל מתבדח על פיטוריו

מערכת וואלה!

17:50: הדיאטה הסודית שתאריך לרונאלדו את הקריירה נחשפת

רשת ABC הספרדית חשפה את הדיאטה שעושה כריסטיאנו רונאלדו, במסגרתה הוא מנסה להוריד קילו אחד ממשקלו בכל שנה, זאת במטרה להאריך את הקריירה שלו. רונאלדו מקווה להוריד ממאסת השריר שלו כדי לשמור על המהירות האדירה. על פי הדיווח, המעבר לגיל 31 בתחילת החודש היה הרגע ששיכנע את רונאלדו לשנות את הגוף שלו, אחרת הוא יתקשה לעת זיקנה ספורטיבית לעמוד בקצב אותו הציב עד היום. נכון להיום, CR7 שוקל 78 ק"ג, לאחר שירד כבר שני ק"ג מאז 2015.

הקאן סוקור, נבחרת טורקיה. Phil Cole, GettyImages
שוקור בימיו כשחקן. ייכנס לכלא?/GettyImages, Phil Cole

15:45: הקאן שוקור העליב את ארדואן וייכנס לכלא?

הקאן שוקור, אחד מגדולי שחקני טורקיה בכל הזמנים, עלול להישלח ל-4 שנים לכלא. הסיבה: כוכב העבר הסתבך בטוויטר עם לא אחר מאשר רג'פ טאיפ ארדואן, נשיאה של טורקיה. שוקור מואשם בכך שצייץ תוכן מעליב נגד ארדואן ובנו, כאשר שוקור טוען שהמסר שלו לא הובן כהלכה ולא הייתה לו כוונה לפגוע בנשיא.

14:22: צפו בשער היפהפה של כוכב הנוער של ריאל מדריד

הכוכב של קבוצת הנוער של ריאל מדריד, בורחה מיוראל, כבש שער נהדר במהלך הניצחון של קבוצתו על מנצ'סטר סיטי (1:3) בליגת האלופות של הנוער. החלוץ בן ה-18 כבר ערך הופעה בקבוצה הבוגרת בתקופתו של רפא בניטס. צפו בביצוע.

13:30: גרנט מצפה לחידוש הקרב פפ נגד מוריניו

אברהם גרנט, מאמן נבחרת גאנה ומאמן צ'לסי בעבר, מצפה כבר לראות את המאבק בין ז'וזה מוריניו, מאמן יונייטד הבא, מול פפ גווארדיולה, מאמן סיטי הבא. "אני יכול להבטיח דבר אחד", אמר גרנט, "יהיה מאוד מעניין לראות מה קורה בין השניים האלה. הדרך הכי טובה לנבא את העתיד היא לבחון את העבר".

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
נחכה ונראה. גרנט/AP

13:00: ב-ESPN תוהים: האם זה מהלך השנה בכדורסל?

מכללת ונדרבילט, בשלוש שניות של קסם.

11:00: המדליסטית האולימפית שניפצה את המסך בגלל פלאמיני

עד כמה מתסכל היה ההפסד של ארסנל עבור אוהדיה? ובכן, אנחנו כבר רגילים לראות ברשת אוהדים שמנפצים טלוויזיות, אבל הפעם מדובר בקלי סותרטון האנגלייה, זוכת מדליה אולימפית בקרב 7 (ארד ב-2004), שהתעצבנה מהעבירה של פלאמיני שגרמה לפנדל, וניצלה את יכולת הטלת הכידון שלה כדי לשבור את המסך.

10:35: אדריאן יוטר שחקן מונאקו עם הנסיך אלברט

אחרי הזכייה השבוע של מונאקו בגביע הליגה הצרפתי בכדורסל, התכבדו שחקני העולה החדשה, בביקור בארמון המלכותי עם הנסיך אלברט. בתמונה: אדריאן יוטר, אקס הפועל תל אביב וראשון לציון, עם הנסיך.

10:25: רונאלדו האתלט הפופולארי בעולם?

כריסטיאנו רונאלדו הוא לא רק כדורגלן גדול, אלא גם ספורטאי מאוד פופולארי ברשת החברתיות ולפחות בתחום הזה הוא משאיר הרחק מאחוריו את ליאו מסי. מסתבר שכוכב ריאל עשה היסטוריה קטנה כשהגיע ללא פחות מ-200 מיליון עוקבים בפייסבוק, אינסטגרם והטוויטר. כדי להבין עד כמה הפופולאריות של רונאלדו גדולה, אז לכוכב ריאל מדריד יש יותר עוקבים מלברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט, קווין דוראנט וסטף קרי שביחד מגיעים ל-187 מיליון עוקבים (!).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השאיר אבק למסי ברשתות החברתיות. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:58: כשהחיים עוברים לך מהר מדי...

8:44: לואי ואן חאל מראה שגם לו יש חוש הומור

מאמן מנצ'סטר יונייטד חתם לאוהדים ולמרות החזות הקשוחה והלחץ הרב שמופעל עליו, התבדח מול המצלמות: "אם לא אתחיל לנצח, יפטרו אותי בסוף העונה".

8:04: יוצרי NBA2K שוברים את הראש על סטף קרי

יוצרי משחק הכדורסל הפופולארי פשוט לא יודעים להתמודד עם הטווח הבלתי נגמר של כוכב הווריירס. אחד מהם התראיין לאחרונה ואמר: "בעיקרון אנחנו לא ממליצים לזרוק שלשות אחרי כדרור, אבל הוא שובר את כל החוקים ואנחנו צריכים להתמודד עם זה. בעיקרון, אנחנו רוצים להרגיל את הקהל שלנו לזריקות טובות ולא טובות, אבל הוא הפך לבעיה רצינית עבורנו".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
משנה את חוקי המשחק. קרי/AP

7:55: דאנטה פלאואר שופט בקרב בין שתי נשים

סרטון משוגע שדלף לרשת מראה את שחקן ג'קסונוויל ג'גוארס מה-NFL שופט בקרב בין אם ילדיו לאישה אחרת. לא, זו לא בדיחה, הוא באמת שופט בקרב.

7:46: רפאל דוס אניוס חושף את רגלו השבורה

עולם ה-MMA רותח בשעות האחרונות אחרי שאלוף ה-UFC במשקל קל, רפאל דוס אניוס הברזילאי, נאלץ לפרוש מהקרב המתוכנן מול האלוף במשקל נוצה, קונור מקגרגור, בעקבות שבר בכף רגלו. אחרי שהותקף על רקע הפרישה, דוס אניוס החליט לחשוף את רגלו ולהוריד את הספק לגבי כשירותו לקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully