וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אקפולקו: דודי סלע הודח בסיבוב הראשון, גלושקו ניצחה

הישראלי רשם הפסד שלישי רצוף בסיבוב הראשון כשהובס על ידי סאם קוורי 6:2, 6:0 תוך 51 דקות בלבד. גלושקו ניצחה 4:6, 1:6 את אנה סופיה סאנצ'ס המקומית ותפגוש את פאבליוצ'נקובה בסיבוב הבא

אחרי ההצלחה הגדולה שלו בגראנד סלאם באוסטרליה, דודי סלע הודח הלילה (בין שלישי לרביעי) בסיבוב הראשון של טורניר אקפולקו (סך פרסים של 1,413,600 דולרים). סלע, שהודח בסיבוב הראשון גם בטורנירים בממפיס ודלריי ביץ', נוצח על ידי סם קוורי האמריקאי 6:2 ו-6:0 במשחק שארך 51 דקות בלבד.

האמריקאי המדורג 43 בעולם, שנמצא בכושר נהדר וזכה בטורניר דלריי ביץ', שלט במשחק ללא עוררין עם שתי שבירות במערכה הראשונה ושלוש שבירות במערכה השנייה וטייל לניצחון קליל. עבור סלע זה הפסד שלישי רצוף בסיבוב הראשון ובעוד כחודש וחצי הוא יצטרך להיות במיטבו במשחק גביע הדייויס נגד הונגריה.

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
מתקשה מאז אוסטרליה. דודי סלע/AP

מי שכן פתחה את הטורניר במקסיקו עם ניצחון היא יוליה גלושקו. הטניסאית הישראלית שהגיעה לטורניר הזה דרך המוקדמות גברה בסיבוב הראשון על אנה סופיה סאנצ'ס המקומית (317 בעולם) 4:6, 1:6 במשחק שערך שעה ו-13 דקות. בסיבוב הבא מצפה לישראלית משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה המדורגת 25 בעולם ושלישית בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully