וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוארדיולה: "לא שם *** על המצב הפיסי, נתנו 90 דקות פנטסטיות"

מאמן באיירן מינכן התנגד לטענות על ירידה ביכולת קבוצתו לאחר הבקעת השער השני, והגן על הבלם שלו: "קימיש היה מושלם". דיבאלה: "אם נשחק עם הלב נוכל לעלות". וגם: ההישג של רובן

מנדז'וקיץ' ונוייר נזכרים בימים משותפים/GettyImages

המפגש הראשון בין יובנטוס לבאיירן מינכן הערב (שלישי) בשמינית גמר ליגת האלופות הבטיח הרבה, ואף קיים. במשך דקות ארוכות נראה היה כי שחקניו של פפ גוארדיולה מטיילים לעבר רבע הגמר וכי מפגש הגומלין בגרמניה יהיה כמעט חסר משמעות, אך הגברת הזקנה הראתה המון אופי וחזרה ל-2:2 שמבטיח לנו גומלין פתוח ומרתק.

מספרי הערב

*יובנטוס עלתה לשלבי הנוקאאוט בכל עונה מאז 2005/06.

*באיירן הגיעה לחצי הגמר בחמש מתוך שש העונות האחרונות.

* יובנטוס לא ניצחה את באיירן בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן. הנצחון האחרון שלה היה ב-2005 בזכות שער של דויד טרזגה.

* לאחר שערו של מולר, ריאל מדריד נותרה הקבוצה היחידה שעוד לא ספגה בבית השנה.

* יובנטוס הפסידו שני משחקי בית מתוך 35 האחרונים שלה באלופות, שניהם לבאיירן.

* באיירן לא ניצחה את ששת משחקי החוץ האחרונים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות.

* באיירן וריאל כבשו הכי הרבה שערים בשלב הבתים, 19 כל אחת.

* לבנדובסקי כבש 30 שערים באלופות מאז הבכורה שלו במפעל ב-2011/12. רק מסי (43) ורונאלדו (60) כבשו יותר ממנו במהלך אותה תקופה.

החמצה לא אופיינית של מולר/רויטרס

* זו הייתה הופעתו ה-100 של פיליפ לאם בליגת האלופות - הגרמני השני בהסטוריה שעושה זאת, לאחר אוליבר קאן (103).

* השער של מולר קטע ליובנטוס 879 דקות ללא ספיגה בכל המסגרות.

* מתוך 26 שערים של אריאן רובן בליגת האלופות, 23 הובקעו ברגל שמאל.

* באיירן ניצחה את תשעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות, עם יחס שערים 4:36.

*אריאן רובן הוא הזר השני בתולדות באיירן שכובש 20 שערים בליגת האלופות, אחרי ג'ובאני אלבר שכבש 23.

התגובות

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי אמר: "בירכתי את השחקנים שלי. אני לא מאוכזב או מודאג. שיחקנו נגד קבוצה שהיא אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות. יכולנו לנצח, אבל קשה מאוד נגד קבוצה כמו באיירן. אנחנו חייבים לנצח במשחק הגומלין, זה לא יהיה קל, אבל זה לא בלתי אפשרי".

פאולו דיבאלה, שכבש את השער הראשון של יובה, אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל אני חושב ששיחקנו טוב. נתנו את כל מה שהיה לנו ולא ויתרנו. הולך להיות משחק קשה מאוד במינכן, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות את זה עם הלב שלנו במיוחד אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה הערב".

קשר יובנטוס סמי חדירה אמר לאחר המשחק: "באיירן הקשו עלינו מאוד במחצית הראשונה. עכשיו נהיה חייבים לכבוש במינכן, אין שום ברירה אחרת. אנחנו צריכים לנסוע למינכן ולנצח שם, אבל זה לא הולך להיות קל יותר ממה שהיה היום".

מאמן באיירן פפ גווארדיולה אמר: "שיחקנו טוב במשך 90 דקות, לא רק ב-60 הראשונות. כמובן, עדיף היה לנצח במשחק, אבל אסור לנו לשכוח ששיחקנו נגד סגנית אלופת אירופה ואלופת איטליה". הקטלאני התייחס ליוזואה קימיש והטעות שביצע ואמר: "יוזואה היה מושלם, מושלם, מושלם".

גווארדיולה נשמע עצבני במיוחד כשנשאל על המצב הפיסי של שחקניו: "אני יודע שבאיטליה הכל מתקשר למצב הפיסי אבל אני לא שם *** על המצב הפיסי. זו שאלה של מצב מנטלי וזה מה שאכפת לי. לא ציפיני שנגיע לכאן ושיובנטוס לא תבעט למסגרת, שיחקנו 90 דקות פנטסטיות פה".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם אמר בסיום: "זה היה משחק טוב מאוד. יובנטוס קבוצה חזקה מאוד שנלחמה והצליחה לחזור בזכות הטעויות שלנו. אבל אנחנו יכולים לבנות על 60 הדקות הראשונות שלנו ולקבל מהן הרבה ביטחון, שלטנו במשחק, הגענו להרבה מצבים ולא נתנו להם להגיע למצבים בכלל".

אריאן רובן, שכבש את השני של באיירן, אמר: "לא רק המאמן מרגיש חמיצות, כולנו כך. אסור לך לתת ליריבה שלך לחזור ל-2:2 אחרי שאתה מוביל 0:2". כשההולנדי נשאל על הטעות של יוזואה קימיש, הוא אמר: "יש לי רק דברים חיוביים להגיד על יוזואה. אמרנו לו לפני המשחק כמה שהוא היה טוב עבורנו ועזר לנו. אחרי שלא כבשתי בסוף השבוע, חשבתי שאמתין לרגע הנכון כדי לעשות את זה והיה נחמד מאוד לכבוש הערב".

זאמר מנבא את התוצאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully