וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מארק גאסול נותח ברגלו וגמר את העונה

הסנטר הספרדי של ממפיס סובל משבר ברגלו והחל בתהליך השיקום, בסופו אמור להחלים באופן מלא. כריס וואלאס: "הניתוח עבר בהצלחה". מייק קונלי: "הוא מנהיג אותנו גם בלי לשחק"

מארק גאסול, ממפיס גריזליס. AP
יחזור בעונה הבאה. גאסול/AP

ממפיס גריזליס הודיעו היום (שלישי) רשמית כי מארק גאסול עבר ניתוח וסיים את העונה. גאסול, שנפצע ונטש את משחק קבוצתו מול פורטלנד לפני כשבועיים כבר ברבע הראשון, סובל משבר בכף רגל הימנית ועבר ניתוח שלאחריו יחל תהליך שיקום, בעקבותיו אמור להחלים באופן מלא עד לתחילת העונה הבאה.

ג'נרל מנג'ר הקבוצה, כריס וואלאס, התייחס לדברים באתר הרשמי: "מארק הוא אבן פינה בפרנצ'ייז שלנו ואנחנו שמחים לשמוע שהניתוח עבר לפי התכנית. הנחישות שלו והרוח התחרותית ישרתו אותו, את המשפחה שלו ואת הקבוצה בזמן תהליך ההחלמה בסופו הוא אמור להתאושש באופן מלא. אנחנו בטוחים שמארק ישוב לעזור לקבוצה בעונה הבאה ומעבר אליה".

מייק קונלי, ממפיס גריזליס. AP
"רוצים לתמוך בו עד ההחלמה". קונלי/AP

הספרדי שמר על כשירות באופן כמעט קבוע מאז פציעה שעבר בשנת 2013. בעונה שעברה שותף ב-81 משחקים ובסופה חתם על חוזה מקסימום בקבוצה לחמש שנים. השנה מעמיד ממוצעים נהדרים של 16.7 נקודות, שבעה ריבאונדים, 3.8 אסיסטים ו-1.4 חסימות ב-42.6 אחוז מהשדה. גם במשחק בו נפצע הספיק לקלוע 11 נקודות תוך כעשר דקות.

"זה מתסכל לא להיות עם החברים שלי על הפרקט כרגע", אמר הסנטר המצוין, "אבל אני מבין שהעיקר פה הוא הבריאות שלי בטווח הארוך. אני מצפה להחלים". חברו לקבוצה מייק קונלי: "אנחנו יודעים שזו תקופה קשה עבור מארק ורוצים לתמוך בו בזמן ההחלמה. הנוכחות שלנו עדיין מאוד מורגשת בחדר ההלבשה והוא מוביל אותנו קדימה אפילו מבלי לשחק".

ממפיס נמצאת בתקופה טובה, ומחזיקה במאזן השביעי בטיבו בליגה 23:32. מאז פציעתו של גאסול קיימה הקבוצה שלושה משחקים וניצחה שניים מהם, והיא כרגע מדורגת במקום החמישי במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully