וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו סבאלטה: "בארבע השנים האחרונות למדנו כיצד לשחק בשלבים האלה"

מגנה של מנצ'סטר סיטי מתכונן למשחק בקייב מול דינמו (ד', 21:45, ס'5). ג'ו הארט: "חייבים להאמין שאפשר לזכות בצ'מפיונס". הקפטן האוקראיני: "מרגיש שאנחנו יכולים לעלות"

שמינית הגמר, משחק ראשוןמחצית16/02/2016
דינמו קייב
    2:0
      מנצ'סטר סיטי
      one

      בווידאו: תקציר ההפסד של מנצ'סטר סיטי 2:1 לטוטנהאם

        דינמו קייב תארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) את מנצ'סטר סיטי, למשחק תחרותי ראשון שלה מאז שניצחה את מכבי תל אביב בשלב הבתים בתחילת דצמבר. האוקראינים, שהליגה המקומית שלהם נמצאת בפגרת החורף שלה, קיימו בשבועות האחרונים משחקי ידידות וינסו להפתיע בגדול ולהעפיל על חשבון קבוצת הענק האנגלית. שתי הקבוצות נפגשו במסגרת שלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית ב-2011, אז עלתה דינמו לאחר 1:2 בסיכום שני המשחקים.

        דינמו הגיעה לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז עונת 1999/00, כאשר בעונה שלפני כן הגיעה עד לחצי הגמר. הקפטן הוותיק שלה, אלכסנדר שובקובסקי, ששיחק גם אז, התייחס ליריבה: "לסיטי יש כוכבים ברמה עולמית, אך יש להם קשיים ובעיות. אני מרגיש שאנחנו יכולים להתמודד איתם בצורה שווה ואפילו לעלות".

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
        "זהו רק המפגש הראשון". פלגריני/GettyImages

        הכוכב הגדול של הקבוצה, אנדריי ירמולנקו, בספק קל לקראת המשחק אך על פי ההערכות אמור בסופו של דבר להיות כשיר ואף לפתוח.

        שחקניו של מנואל פלגריני מגיעים לאחר התבוסה לצ'לסי בגביע, שהגיעה לאחר שהצ'יליאני בחר להעניק מנוחה לרוב שחקני המפתח ולפתוח עם שחקנים צעירים ולא מנוסים. "לקחנו החלטה קשה מול צ'לסי, אך זו הייתה הברירה היחידה שהייתה לנו", אמר. "לא משנה מה יקרה במשחק, זהו רק המשחק הראשון ושום דבר לא ייסגר מחר".

        פלגריני ייאלץ להסתדר ללא שחקנים רבים. במצבת הפצועים ניתן למצוא את קווין דה בראונה, פביאן דלף, סמיר נאסרי, וחסוס נבאס. מי שחזר לכשירות ויהיה זמין עבורו הוא הבלם אליקים מנגלה.

        פאבלו סבאלטה: "אנחנו במוטיבציית שיא למשחק. שיחקנו הרבה בחודשיים האחרונים אך השחקנים נחו. פיזית ומנטלית אנחנו חייבים להגיע ב-100 אחוז. בארבע השנים האחרונות למדנו הרבה על הדרך לשחק במשחקים האלה. לא הולך להיות קל בכלל".

        ג'ו הארט: "אנחנו חייבים להאמין שאנחנו יכולים לזכות בצ'מפיונס, אחרת אין שום טעם בלשחק. לכאן מגיעות רק הטובות מכולן, ואם אתה לא משחק הכי טוב שלך אתה מפסיד, זה מאוד פשוט".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully