וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו גודין: "אין יריבות קלות. גם בשנה שעברה חשבו שיהיה לנו קל"

אתלטיקו מדריד מתכוננת לפ.ס.וו איינדהובן (ד', 21:45, 5+). האורוגוואי: "הם עלו מבית קשה". ההולנדים ייאלצו להתמודד ללא מלך השערים דה יונג. הנדריקס: "אתלטיקו מכונת לחימה"

שמינית הגמר, משחק ראשוןמחצית16/02/2016
פ.ס.וו איינדהובן
    0
      אתלטיקו מדריד
      one

      בווידאו: תקציר התיקו 0:0 בין אתלטיקו מדריד לוויאריאל

        פ.ס.וו איינדהובן תארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5+) את אתלטיקו מדריד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. עבור ההולנדים תהיה זו הופעה ראשונה בשלבי הנוקאאוט של המפעל מאז שנת 2006/07, אז הודחה על ידי ליברפול ברבע הגמר. שחקניו של דייגו סימאונה, מנגד, סופרים כבר פעם שלישית ברציפות בשמינית, כאשר לפני שנתיים הם עשו כמובן את כל הדרך על לגמר, שם הפסידו לריאל מדריד. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת שלב הבתים ב-2008/09, אז ניצחו הקולצ'ונרוס פעמיים.

        זהו מפגש בין הגנת הברזל והמשמעת הטקטית של אתלטיקו להתקפה הפורה והמהירה של פ.ס.וו. הספרדים, שנמצאים במקום השני בלה ליגה, שמונה נקודות מאחורי המוליכה ברצלונה, נמצאים בתקופה לא טובה במיוחד במה שנוגע להבקעת שערים, אך מפצים על כך בזכות 11 שערי חובה בלבד שספגו ב-25 מחזורי ליגה. זהו המאזן הטוב ביותר לחמש הליגות הבכירות באירופה, כמו מאזנה של באיירן מינכן, אך הבאוורים עשו זאת ב-22 מחזורים בלבד. אתלטיקו גם שמרה על שער נקי ב-11 מתוך 15 המשחקים האחרונים בליגת האלופות.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

        בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
        שחקן פ.ס.וו איינדהובן לוק דה יונג. GettyImages
        חסרון משמעותי. דה יונג/GettyImages

        אחד האחראיים העיקרים על המספרים הנפלאים שמעמידה הגנת הקבוצה, הוא הקפטן דייגו גודין, שנותן הרבה כבוד ליריבה: "אנחנו מתייחסים למשחק מאוד ברצינות, כמו תמיד, ויודעים שיהיה קשה. בעונה שעברה עברנו את לברקוזן. אנשים חשבו שזה יהיה קל אך במסגרת הזאת אין יריבות קלות. להיפך, כל הקבוצות שהגיעו לשמינית עשו זאת אחרי שישה משחקים מוצלחים. פ.ס.וו קבוצה טובה והם עלו מבית קשה".

        המאמן הארגנטינאי ייאלץ להסתדר כמובן ללא טיאגו, שנעדר כבר תקופה ארוכה עם שבר ברגלו, כמו כן ללא יאניק פריירה קראסקו ותומאס פארטיי.

        קהל פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
        "יוצרים אווירה מדהימה". אוהדי פ.ס.וו/GettyImages

        שחקניו של פיליפ קוקו יעלו על כר הדשא ללא מלך השערים שלהם ושל הליגה ההולנדית, לוק דה יונג המורחק, אך מי שעשויים לחזור לכשירות ולשחק הם אנדרס גוארדדו ומקסים לסטיין. הקבוצה נמצאת בכושר נהדר, ומגיעה למשחק לאחר שניצחה שבעה משמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז החזרה מפגרת החורף. הם מוליכים את הטבלה עם נקודה יותר מאייאקס, כאשר הם כובשים 56 שערים ב-25 מחזורים.

        הקשר יוריט הנדריקס: "האוהדים נותנים לנו דחיפה ואנרגיות. הם יוצרים אווירה מדהימה, ולא מפסיקים לשיר ולצרוח. אנחנו ממחכים לגלות איך נתמודד מול קבוצה מהטובות באירופה. אתלטיקו קבוצה חכמה, היא מכונת לחימה שגם משחקת כדורגל טוב מאוד. הם פייבוריטים ברורים אבל מי יודע למה אנחנו מסוגלים בבית".

        שחקן אתלטיקו מדריד דייגו גודין. GettyImages
        גודין ואתלטיקו ינסו לשמור על שער נקי במשחק החוץ/GettyImages

        הרכבים משוערים

        פ.ס.וו איינדהובן: ירון זוט, סנטיאגו אריאס, ג'פרי ברומה, הקטור מורנו, יטרו וילמס, דאבי פרופר, מרקו ואן חינקל, לוסיאנו נרסינג, יורחן לוקאדיה, גסטון פריירו.

        אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, חואנפראן, חוסה מריה חימנס, דייגו גודין, פיליפה לואיס, קוקה, גבי, סאול, אוליבר טורס, פרננדו טורס, אנטואן גריזמן.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully