וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מכבי ראשון לציון מחפשת נקמה במכבי אשדוד

23.2.2016 / 17:28

המחזור ה-20 בליגת העל ייסגר בשחזור מפגש חצי גמר גביע המדינה בין סגנית המחזיקה לקבוצה של שרון דרוקר (19:00, ספורט 5). הומאן מחוץ לסגל של שרף, בראשון ממשיכים לבחון אפשרות להחלפת פאלמר

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון מפסידה לעירוני נס ציונה

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל יגיעו מחר (רביעי) לסיומם כשמכבי אשדוד/באר טוביה תארח את מכבי ראשון לציון (19:00, שידור ישיר בספורט5). שתי הקבוצות נפגשו בחצי גמר גביע המדינה במשחק דרמטי שנגמר רק אחרי שתי הארכות בניצחון של אשדוד 82:84. בסיבוב הראשון גברה ראשון לציון על הקבוצה הצהובה 75:77 בזכות 25 נקודות ו-8 אסיסטים של מארק ליונס. ב-14 מפגשים בעונה הסדירה ביניהן ניצחו הכתומים 11 פעמים, ובשבעה מפגשים באשדוד הם הפסידו רק פעם אחת.

מכבי אשדוד/באר טוביה מגיעה למשחק לאחר האכזבה בגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב. צביקה שרף נתן לשחקנים מספר ימי חופש לפני שחזרו לאימונים, ובאשדוד נחושים להמשיך את העונה הטובה שעוברת עליהם גם נגד ראשון לציון. בקבוצה יודעים שהקבוצה ממול תבוא בנחישות כדי לנסות ולנקום, ובצוות המקצועי הכינו את השחקנים להעלאת רמת האינטנסיביות הצפויה. מי שנמצא בכושר נהדר הוא יהונתן שולדבראנד שקלע 94 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, כולל 28 נקודות במחזור הליגה האחרון נגד מכבי קרית גת. ג'ארד הומאן, שעשוי לעזוב את הקבוצה מבלי לשחק ולו משחק אחד, שוב לא נרשם בסגל לקראת המשחק.

פחות מ-48 שעות אחרי שנחתו בארץ אחרי הניצחון הגדול בלטביה על ונטספילס, מכבי ראשון לציון מגיעה נחושה לסיים את הרצף הנורא שלה בליגה. הקבוצה של שרון דורקר מדורגת בצוותא עם הפועל חולון במקום האחרון בסיבוב השני עם שני ניצחונות עד כה, והפסידה בשישה משבעת משחקי הליגה האחרונים, כשהפסד נוסף יקרב את הקבוצות שנאבקות על הפלייאוף אל הכתומים. בקבוצה מעודדים מהניצחון ביורופקאפ, בעיקר מהיכולת של מארק ליונס ודריל מונרו שאכזבו מאוד בחצי גמר הגביע, והם מקווים להמשך המגמה במשחק בהיכל הקריה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, במועדון ערכו שיחה לקווין פאלמר המאכזב, ובמקביל בוחנים את שוק השחקנים בחיפוש אחר אלטרנטיבה במקומו.

שחקני מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון, דריל מונרו, מנחמים את שון דאוסון. ברני ארדוב
מחפשים נקמה. שחקני ראשל"צ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully