וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הצוות הרפואי של מלאגה יהיה חלק מהצוות של פרננדו היירו בישראל

23.2.2016 / 15:32

דוקטור חואן קרלוס פרס פריאס יתלווה להיירו שיתמנה ליועץ לוועדת הבין משרדית. בין התכניות של כדורגלן העבר: הקמת נבחרת עד גיל 15 ודגש על מעבר שחקנים מנבחרות הנוער עד הבוגרת

שחקן העבר פרננדו היירו. AP
לא יגור בישראל. היירו/AP

דוקטור חואן קרלוס פרס פריאס, שמשמש כראש הצוות הרפואי של קבוצת מלאגה, יהיה חלק מהצוות שילווה את פרננדו היירו בישראל. היירו צפוי להתמנות בשבועיים הקרובים לתפקיד של יועץ לוועדה הבין משרדית לשיפור הכדורגל. פריאס בן ה-59 הוא כדורגלן עבר ששיחק תשע שנים במלאגה.

היירו עדיין לא חתם על חוזה, בין היתר בגלל שתקופת הייעוץ שלו עדיין לא הוגדרה, אבל הוא הוא מחזיק בסיכום עקרוני עם משרד הספורט וכאמור יחתום בשבועיים האחרונים. היירו לא יגור בישראל, אבל יהיה נוכח בה לא מעט.

שחקן העבר הספרדי יטמיע בישראל את המודל הספרדי ובין היתר תוקם כנראה נבחרת עד גיל 15 - דבר שלא קיים היום בכדורגל הישראלי. אחד הדגשים יהיו על מעבר של כשרונות מקומיים מהנבחרות הצעירות ביותר עד הנבחרת הבוגרת.

לעיני עיניהם של אנשי משרד הספורט ושל חיים רביבו שמייעץ למנכ"ל המשרד יוסי שרעבי, עומד למשל המקרה של ערן זהבי שהגיע לנבחרת הבוגרת שלי ששיחק בנבחרות הצעירות. מבחינתם לא יכול להיות מצב ששחקן נבחרת בוגרת לא שיחק בנבחרות הצעירות.

שני האלמנטים החשובים ביותר מבחינת הוועדה הבין משרדית יהיו הקמת כמה שיותר מגרשי כדורגל - לא רק בערים בהן יש קבוצות מובילות, וחיזוק מעמד המאמנים הצעירים שמדריכים כדורגלנים בגילאי ילדים ונוער. חשוב לציין שאין קשר בין הוועדה הזו לוועדה לאיתור מאמנים לנבחרות הלאומיות. אלו שני דברים שונים לגמרי.

חיים רביבו נציג הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מלווה את משרד הספורט לאורך התהליך. רביבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully