וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורות: פטר בוס שוקל לשנות מערך במכבי תל אביב

23.2.2016 / 11:25

הלחץ עושה את שלו? הביקורות על צורת המשחק הגיעו לאוזניו של המאמן ההולנדי, ששוקל לעבור למערך התקפי יותר. איגייבור או אלברמן עשויים לשלם את המחיר. אחד השחקנים: "צריכים לשחק בצורה אטרקטיבית יותר"

one

הביקורות על צורת המשחק של מכבי תל אביב ועל כך שהוא ממשיך בדרכו של סלבישה יוקאנוביץ' עם מערך מאוד זהיר הגיעו אל אוזניו של פטר בוס. ההולנדי גם צפה אתמול (שני) במשחק של הפועל באר שבע מול בני יהודה וראה שהמובילה משחקת במערך יותר התקפי ועם שחקנים בעלי אופי יותר יצירתי. גם המשחק בשבת מול הפועל חיפה והחילופים שהוא ביצע במחצית השנייה גורמים לבוס להרהר האם הוא צריך לחתור לכדורגל יותר אופנסיבי ולהעז יותר עם המערך שלו. גורמים במכבי תל אביב העריכו כי ההולנדי יתקשה להישאר עם המערך הסגור הקבוע שלו במשחקים האחרונים.

עד כה העלה בוס בכל המשחקים שלישיית קשרים במרכז השדה שכללה את גל אלברמן, נוסא איגייבור והאריס מדוניאנין. חזרתו של אורלנדו סה מפציעה אמורה להכניס אותו להרכב לצד ערן זהבי וזה היה התכנון המקורי כשהפורטוגלי הובא. במקרה כזה ולאור ההכרה בכך שטל בן חיים החלוץ צריך לקבל יותר אשראי, עשוי בוס לעבור בכל זאת לשחק במערך בו רק שניים מבין שלושת קשרי האמצע שלו ישחקו. כך היה בשבת אחרי החילופים של ההולנדי כשגל אלברמן הוצא.

מאחר שמדוניאנין הוא כרגע סוג של באנקר עבור בוס, לא מן הנמנע כי נראה כבר בקרוב את איגייבור או אלברמן מחוץ להרכב. חלק מהשחקנים במכבי תל אביב בעד מעבר לכדורגל יותר יוזם ויצירתי. התחושה שלהם היא שבדרך הזו הקבוצה תוכל להיות יותר דומיננטית ולהכריע בצורה יותר קלה את היריבות המסתגרות רוב הזמן ומקשות עליה להבקיע שערים. "אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים שנותרו עד סוף העונה", התבטא אחד השחקנים אחרי הניצחון של הפועל באר שבע. "זה אומר גם לנצח את שני המפגשים מול באר שבע בפלייאוף. יש לקבוצה הרבה כלים התקפיים אחרי החזרה של אורלנדו וצריך לתת יותר אמונה במשחק אטרקטיבי יותר".

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. יוסי ציפקיס
נכנע ללחץ? בוס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully