וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי לא נרגע: "50 ניצחונות זה מצוין, אבל...". לו מתחרט ששיתף את לברון

גולדן סטייט המשיכה את העונה ההיסטורית, קרי שבר עוד שיאים: "יש פה חבורה מיוחדת". טיירון לו הודה שטעה אחרי הלילה האומלל של לברון, אירווינג חשף: נעדרתי בגלל פשפשים, לא בגלל שפעת. וגם: למה מאמן ניו יורק עשה לייק לתמונת פורנו

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ממשיך. קרי/GettyImages

משחקי הלילה (בין שני לשלישי) המחישו בצורה סמלית את ההבדלים בין קליבלנד לגולדן סטייט, אולי אפילו בין לברון ג'יימס לסטפן קרי. שתי הקבוצות עברו משחק לא פשוט, בתקופה עמוסה, אבל בעוד לברון סיפק משחק קליעה חלש וראה את קבוצתו מפסידה, קרי הוליך את הווריירס לניצחון 92:102 באטלנטה כשהוא קולע 36 נקודות ומוסיף אליהן 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

ניצחון 50 העונה לגולדן סטייט, רצף חמשת הניצחונות של קליבלנד נקטע

סטיב קר, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
לשבת וליהנות. קר/GettyImages

מספרי הלילה

* גולדן סטייט הפכה לקבוצה המהירה בתולדות הליגה שמגיעה ל-50 ניצחונות, אחרי 55 משחקים בלבד.

* שיקגו האגדית של 1996, שמחזיקה בשיא הניצחונות לעונה עם 72, הגיעה ל-50 אחרי 56 משחקים, וחשוב מכך: גם ארבע הבאות אחריה ברשימה זכו באליפות: הסיקסרס של 1983 והבולס של 1997 (שעשו זאת אחרי 57 משחקים), הלייקרס של 1972 והסיקסרס של 1967 (58 משחקים).

* כמה נתונים על 50 הניצחונות של הווריירס: 32 מתוכם היו בפער דו ספרתי, 26 מהם היו בחוץ, 25 מהם היו מול קבוצות עם מאזן חיובי, בלא פחות מ-15 מהם סטף קרי לא שיחק ברבע האחרון.

* זה היה משחקם ה-29 של הווריירס העונה עם לפחות 30 אסיסטים. הבאות אחריה ברשימה הזו הן אטלנטה ובוסטון עם 12 כל אחת.

* רצף הניצחונות שלהם במשחקים בהם הוליכו ב-15 הפרש עלה ל-101.

* סטף קרי שבר את שיא ה-NBA של עצמו מאשתקד, כשרשם את משחקו ה-28 העונה עם לפחות חמש שלשות. בעונה שעברה הוא סיפק רק 27 כאלה.

* בינתיים הצלף של האלופה מתקרב לשיא נוסף, עם 126 משחקים רצופים עם לפחות שלשה אחת. קייל קורבר מחזיק בשיא עם רצף של 127.

* הניצחון של הקליפרס בפער של 40 נקודות (84:124 על פיניקס) היה הפרש הניצחון השלישי בגובהו בתולדות המועדון.

* יאניס אנטטוקמפו רשם טריפל דאבל ראשון בקריירה, כשסיים עם 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

* לברון קלע רק 12 נקודות בפעם השלישית העונה, כשגם הפעמיים הקודמות היו במשחקים ששוחקו יום אחרי יום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטפן קרי, קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ריקוד מופגן מול הספסל של ההוקס. קרי/GettyImages

ציטוטים

גולדן סטייט הגיעה ל-50 ניצחונות בקצב מהיר יותר משיקגו הגדולה, ודוהרת לעבר שיפור השיא של המאזן הטוב בכל הזמנים שקבעו הבולס ב-95/96 (10:72). "50 ניצחונות זה נהדר", הודה קרי בסיום, אבל אנחנו חייבים להמשיך בדרך הזאת ולהישאר רעבים, כי ביוני אף אחד לא רוצה לדבר על זה".

הווריירס הוליכו ב-23 הפרש (47:20), אטלנטה הגיבה בריצת 6:28 וצימקה הפער לנקודה, אבל האלופה התאוששה והנחילה להוקס הפסד ביתי רביעי רצוף. "אני אוהב את התגובה שלנו", אמר המאמן סטיב קר, "הם היו לוהטים במגרשם הביתי, הכל הלך נגדנו, אבל שמרנו על הנשקים שלנו והתעלינו ברגעי ההכרעה. זה באמת היה ניצחון טוב". אחרי אחת השלשות שקלע קרי הוא הסתובב לעבר הספסל של אטלנטה ונענע בכתפיו. "הוא מרגיש מתי הוא צריך לקחת פיקוד", החמיא קר ל-MVP.

גם קליי תומפסון לא מתלהב מההישג. "זה די מיוחד", אמר תומפסון, שקלע 27 נקודות, המשחק הרביעי ברציפות שלו עם 20 ומעלה, "אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה, ברור". הווריירס מובילים בעשרה ניצחונות לפחות על כל קבוצה בליגה, מלבד אשר סן אנטוניו, שנמצאת 3.5 משחקים מאחוריה. "אנחנו בדרך הנכונה", אומר קרי, "אבל אנחנו לא נרגעים. אנחנו מנסים להשתפר ולמצוא עוד ועוד דרכים לנצח משחקים. יש לנו פה כימיה מצוינת, ואנחנו מסתמכים עליה. זו חבורה מיוחדת, ואנחנו מבינים את הפוטנציאל שלנו, אבל לא יוצאים מגדרנו".

קרי מקבל "שטיפה" מגרין, ומקלל בשידור חי: Mother sucker!

בינתיים, בקליבלנד, מצב הרוח שונה אחרי ההפסד 96:88 בדטרויט. קיירי אירווינג קלע 30, קווין לאב קלע 24, אבל לברון ג'יימס התקשה לילה אחרי הניצחון המרשים באוקלהומה סיטי, כשהקינג קלע רק 12 נקודות, 13 מתחת לממוצע שלו, עם 5 מ-18 מהשדה ו-0 מ-4 מהשלוש, כולל 6 איבודים. "הייתי צריך ללכת עם האינסטינקטים שלי, ולתת לו לנוח", אמר מאמן הקאבס טיירון לו אחרי המשחק השני בבק טו בק.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
זה כנראה היה בחוץ. לברון/AP

הסיפור המעניין הגיע דווקא מכיוונו של אירווינג, שחשף מדוע הוא כמעט שלא שותף במשחק מול הת'אנדר (שיחק רק 9 דקות ולא חזר אחרי הרבע הראשון). הקאבס הודיעו שמדובר בשפעת, אבל אירווינג חשף: מדובר בפשפשים. "הקבוצה אמרה שזה סימפטומים של שפעת, אבל האמת שזה היה פשפשים בהילטון הארור הזה שבו לנו", חשף, והראה עקיצות, "לא הצלחתי לישון. עלינו למשחק, וזה הטריף אותי. הרגשתי סחרחורת. רק דמיינו איך בן אדם יכול להתחרפן כשהוא רואה על הכרית שלו חמישה פשפשים ענקיים (big ass bed bugs, כדבריו). התעוררתי, כולי מתגרד, ואמרתי לעצמי, 'מה, אתם רציניים?'. שלוש בבוקר, ואני כל כך עייף".

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול רג'י ג'קסון דטרויט פיסטונס. AP
התחרפן. אירווינג/AP

תקרית מביכה למאמן ניו יורק קורט ראמביס, אחרי שחשבון הטוויטר שלו עשה "לייק" לתמונה פורנוגרפית שהועלתה ברשת. מהניקס נמסר שהחשבון שלו נפרץ, ושהמועדון מנסה לברר איך וכיצד. כמו כן, ראמביס עשה לייק לחשבון להלוואת כספים ברשת להימורים. "זו עוד תקרית מביכה למאמן שנבחר על ידי פיל ג'קסון", קראה הכותרת ב"ניו יורק דיילי ניוז".

מדובר בתמונה של אישה אסיאתית מענגת את עצמה מול המראה, תחת הכותרת "Love female masturbation" בחשבון GreatAssDaily. ישצ לציין שראמביס נשוי לאשתו לינדה משנת 1985, ובעבר לא היה עפיל במיוחד בטוויטר (כ-1,300 ציוצים מאז שהצטרף במארס 2012). "קורט לא עשה לייק לחשבונות האלה, ואנחנו בקשר עם טוויטר כדי לוודא שדבר כזה לא יקרה שוב", אמר דובר הניקס.

מאמן ניו יורק ניקס קורט ראמביס. AP
עוד פרשה מביכה למאמן של הניקס. ראמביס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully