וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאזטה דלו ספורט": צ'לסי סיכמה עקרונית עם אנטוניו קונטה

בעיתון האיטלקי טוענים שמאמן נבחרת איטליה הוא הבחירה של אברמוביץ' ושהוא יצטרף ללונדונים אחרי יורו 2016. בתקשורת האנגלית לא מתרגשים, אבל סוכנויות ההימורים מאמינות בקונטה

one

אליה אחרי יורו 2016 - כך על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. קונטה בן ה-46 יעמוד על הקווים של נבחרת איטליה באליפות אירופה בקיץ, אבל מיד לאחר מכן חוזהו יסתיים והוא יהיה חופשי למצוא לעצמו ג'וב חדש. אם הדיווח באיטליה נכון, הוא יחליף על הקווים של צ'לסי את חוס הידינק, שמונה למאמן זמני אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו.

הדיווח ב"גאזטה" מתווסף לדיווחים אחרים על המועמדות של קונטה לקבוצה מלונדון. כבר לפני שבועיים נטען ב"דיילי אקספרס" הבריטי שהמאמן האיטלקי הגיש לראשי צ'לסי רשימת קניות שכוללת ארבעה שחקנים: פול פוגבה, חוסה חימנס, מרקו וראטי ואסקיאל לאבצי, שבינתיים כבר חתם בסין.

חשוב לציין שהתקשורת האנגלית לא יצאה מגדרה הבוקר נוכח הפרסום בתקשורת האיטלקית ושבכל מקרה צריך לקחת אותו בערבון מוגבל, אבל סוכנויות ההימורים בממלכה מציבות את קונטה כמועמד המוביל לאמן את צ'לסי בעונה הבאה. עוד ברשימה נמצאים שאר השמות שעלו בצורה תכופה בשבועות האחרונים: דייגו סימאונה, חורחה סמפאולי, מסימיליאנו אלגרי וגם חוס הידינק כמאמן קבוע.

קונטה אימן בעבר את ארצו, בארי, אטאלנטה, סיינה ויובנטוס, ומ-2014 משמש כמאמן נבחרת איטליה. הוא הצעיד את יובנטוס לשלוש אליפויות רצופות באיטליה ועוד לפני כן העלה את בארי וסיינה לסרייה א'.

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. GettyImages
המאמן הבא? קונטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully